پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رای گیری در مجلس

تصویب تنها یک فوریت از طرح 2 فوریتی ساماندهی بازار خودرو

علی رغم اینکه ۲۱۷ نماینده مجلس درخواست رسیدگی 2 فوریتی به طرح ساماندهی بازار خودرو را امضا کردند اما پس از سخنان موافقان و مخالفان، 2 فوریت تصویب نشد و یک فوریت آن با رای ۱۶۲ نماینده به تصویب مجلس رسید. به این ترتیب، طرح تعیین ضوابط حقوق واردات خودرو های سواری و ساماندهی بازار خودرو […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷

علی رغم اینکه ۲۱۷ نماینده مجلس درخواست رسیدگی 2 فوریتی به طرح ساماندهی بازار خودرو را امضا کردند اما پس از سخنان موافقان و مخالفان، 2 فوریت تصویب نشد و یک فوریت آن با رای ۱۶۲ نماینده به تصویب مجلس رسید. به این ترتیب، طرح تعیین ضوابط حقوق واردات خودرو های سواری و ساماندهی بازار خودرو به صورت یک فوریتی در مجلس مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

217 نماینده با امضای طرح تعیین ضوابط حقوق ورودی خودروهای سواری وارداتی و ساماندهی بازار خودرو طرح خود را در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی به جریان انداختند.

پس از توضیحات بهرام پارسایی نماینده مردم شیراز در مجلس، حسینعلی حاجی‌دلیگانی و نادر قاضی‌پور به عنوان مخالف و رحیم زارعی و همایون هاشمی به عنوان موافق این درخواست صحبت کردند.

پس از سخنان نماینده طراحان، موافقان و مخالفان درخواست رسیدگی دو فوریتی به طرح مذکور به رای گذاشته شد که نمایندگان با ۱۴۲ رای موافق، ۷۶ رای مخالف و ۷ رای ممتنع از مجموع ۲۵۲ نماینده حاضر در جلسه با این درخواست مخالفت کردند. سپس رسیدگی یک فوریتی به این طرح مطرح شد که از ۲۵۱ نماینده حاضر در جلسه ۱۶۲ رای موافق، ۶۸ رای مخالف و ۲ رای ممتنع به این درخواست داده شد.

با تصویب مجلس طرح تعیین ضوابط حقوق ورودی خودروهای سواری وارداتی و ساماندهی بازار خودرو به صورت یک فوریتی در مجلس مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

منبع: ایسنا

واردات خودرو همچنان در پیچ و خم قانون گذاری/ دورنمای واردات خودرو در سال ۹۷حق السهم اسقاط خودروهای پلاک اروند حذف می شود

96 پرچالش ترین سال برای واردکنندگان خودرو / از تصمیمات خلق الساعه تا زیان های میلیاردی

جزییات جدید ترخیص خودروهای وارداتی

80 هزار دستگاه خودرو وارداتی ثبت سفارش شدند

مصوبه کاهش تعرفه واردات خودروهای هیبرید ابلاغ شد

آمار واردات خودرو در سال 96 منتشر شد

کدام خودروهای وارداتی مجوز ثبت سفارش دارند؟

چالش های بخشنامه ممنوعیت اخذ ضمانت نامه بانکی واردات خودرو 

مهلت 3 ماهه برای ترخیص خودروهای وارداتی مانده در گمرک

حذف گری مارکت از واردات خودرو / غیرنمایندگی‌ها از واردات منع شدند

دالان هزار توی ثبت سفارش خودرو

نوش دارو پس از مرگ سهراب/سرانجام دستور موقت برای کاهش تعرفه واردات خودرو به کجا می‌رسد؟

حواشی واردات خودرو پس از باز شدن ثبتارش/پیشنهادهایی برای بهبود وضعیت واردات خودرو

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی