پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دوره اموزشی ایساکو در سنگال

برگزاری دوره‌‌هاي آموزش فني و تخصصي ایساکو در سنگال

شركت خدمات پس از فروش ايران‌خودرو، ایساکو در كشور سنگال، دوره‌هاي آموزشي فني و تخصصي برگزار كرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از ایساکو : شركت ايران‌خودرو و شركت سنيران‌اتو سنگال، چند سال است كه كارخانه مشتركي را در اين كشور احداث كرده‌اند كه علاوه بر سنگال، بازار خودروهاي گامبيا، مراكش و […]

امیر
چهارشنبه - ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

شركت خدمات پس از فروش ايران‌خودرو، ایساکو در كشور سنگال، دوره‌هاي آموزشي فني و تخصصي برگزار كرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از ایساکو :

شركت ايران‌خودرو و شركت سنيران‌اتو سنگال، چند سال است كه كارخانه مشتركي را در اين كشور احداث كرده‌اند كه علاوه بر سنگال، بازار خودروهاي گامبيا، مراكش و كشورهاي منطقه غرب آفريقا (UEMOA) را هدف صادرات و مونتاژ محصولات ايران‌خودرو قرار داده است.

هدف اصلي فعاليت سنيران‌اتو، نوسازي ناوگان تاكسيراني سنگال بوده و سالانه بين 10 تا 15 هزار دستگاه خودرو توليد مي‌كند. همچنين خودروي دنا پلاس در حال حاضر به عنوان خودروي پليس در اختيار نيروي پليس و رياست جمهوري اين كشور قرار دارد.

بنابراين گزارش، در شهر داكار نمايندگي‌هاي خدمات پس از فروش با استقرار سبد كامل محصولات ايران‌خودرو، در فضايي مناسب به دارندگان اين خودروها خدمات لازم را ارائه مي‌كنند و با توجه به فراهم بودن بستر خدماتي در نمايندگي‌ها، از جمله فضاي نمايشگاهي، ايستگاه پذيرش، فضاي تعميرگاهي، انبار قطعات، سرويس سريع و… فضاي مناسبي براي توسعه فراهم آورده است.

از اين رو مدرسان مجرب مديريت آموزش فني شركت ایساکو ، با حضور در اين كشور در خصوص فناوري‌هاي نوين خودروهاي جديد، طي جلسات مستمر به نيروهاي فني نمايندگي‌هاي شركت سنيران‌اتو آموزش‌هاي بسيار كامل و جامعي را ارائه دادند.

اين آموزش‌ها به خصوص در مورد خودروهاي دنا، دنا+، رانا و آريسان و در مورد سيستم‌هاي خودرو (گيربكس، ترمزABS، كولر، تعيلق و هيدروليك) و امكانات نوين همچون ايموبلايزر، مالتي پلكس، آپشن‌هاي مختلف، موتور ملي EF7 و دستگاه‌هاي عيب‌ياب اجرا شد.

هدف اصلي برگزاري اين دوره‌ها به روزرساني و ارتقاء دانش فني پرسنل شركت سنيران و بهره‌برداري از تاثير آن در رضايت مشتريان و حفظ بازار در اين منطقه بوده و از آن‌جا كه اين شركت، ضمن ارتباط با بخش دانشگاهي سنگال توانسته نيروهاي فني كارآمد را جذب كند، اين آموزش‌ها بسيار ثمربخش و مفيد واقع شده است.

افزایش رضایت مشتریان از امداد نوروزی ایران خودرو/ گزارش عملکرد ایساکو در ایام نوروز 97

ایساکو برترین شرکت خدمات خودرویی در جمع صد شرکت برتر

اتوکلیک ایساکو ارائه خدمات در محل مشتری

دریافت فاکتور تنها با یک کلیک توسط ایساکو

افتتاح دومین مرکز آموزشی مشترک ایساکو و دانشگاه فنی و حرفه ای

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی