پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خدمات پس از فروش سایپادیزل

خدمات با کیفیت موجب جلب رضایت مشتری می شود

مديرعامل شركت خدمات فني رنا تاكيد كرد: با ارائه خدمات با كيفيت، به توسعه و اعتبار برند سايپا ديزل كمك مي كنيم و همه ما در تلاشيم رضايت مشتري تا عالي‌ترين سطح تامين شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از سایپانیوز : محمد حسين مهدي با بيان اين مطلب اظهار داشت: بدون […]

امیر
شنبه - ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

مديرعامل شركت خدمات فني رنا تاكيد كرد: با ارائه خدمات با كيفيت، به توسعه و اعتبار برند سايپا ديزل كمك مي كنيم و همه ما در تلاشيم رضايت مشتري تا عالي‌ترين سطح تامين شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از سایپانیوز :

محمد حسين مهدي با بيان اين مطلب اظهار داشت: بدون ترديد منافع سايپاديزل، رنا و شبكه نمايندگي‌ها همه به هم پيوند خورده است و همه با هم بايد با اراده‌اي استوار، كيفيت خدماتي كه به مشتريان ارائه مي‌شود را افزايش دهيم تا به سهم خود به وظايفمان در توسعه اعتبار برند سايپا ديزل اقدام كنيم.

مهدي با اشاره به اهميت شبكه نمايندگي‌ها ادامه داد: تكريم مشتريان در شبكه نمايندگي ها از اهيمت بالايي برخوردار است و خوشبختانه عملكرد نمايندگي هاي رنا در اين مورد قابل تقدير و ارتقاء است.

مدیر عامل شرکت خدمات فنی رنا در ادامه یادآور شد: نمایندگان متولی اصلی کسب سهم بازار هستند و در همین راستا کلیه نمایندگی ها باید جهت حفظ مشتريان فعلي و برگشت مشتریان قبلي در دوران وارانتی به شبکه نمایندگی ها تلاش كنند. خدمات و توسعه فروش قطعات مصرفي در دوران وارانتي خودرو، مديريت بر قيمت قطعات با نگرش کمک به مصرف کننده نهايي و درآمدزايي بيشتر بر اساس توسعه سهم بازار قطعات از جمله مهم ترين مواردي هستند که در دستور کار قرار دارد و در اين راستا با شركاي تجاري مذاكراتي صورت گرفته است.

مهدي در خصوص اهمیت رضایت مشتری گفت: همچنين به منظور افزایش رضایت مشتریان، برنامه ریزی های لازم جهت ایجاد باشگاه مشتریان و ارائه خدمات ویژه به مشتريان وفادار در سال جاری صورت پذیرفته است.

وي ادامه داد: براي اينكه بتوانيم نيازهاي مشتري را بهتر بشناسيم، ارتباط با شبكه نمايندگي‌ها را بيشتر مي كنيم.

مديرعامل شركت خدمات فني رنا گفت: وظيفه ما به عنوان متولي ارائه خدمات پس از فروش به خودروهاي سايپا ديزل، اين است كه با ارائه خدمات خوب، در توسعه برند سايپا ديزل نقش آفرين باشيم. در اين مسير، نمايندگي‌ها كه شريك تجاري ما محسوب مي‌شوند نقش مهمي را بر عهده دارند.

مهدي در ادامه در خصوص برنامه هاي سال 97 شركت خدمات فني رنا گفت: فروش بيش از 100 ميليارد تومان براي سال 97 در نظر گرفته شده است و در همين راستا توسعه كمي شبكه نمايندگي هاي خدماتي، عوامل فروش، ايجاد تعداد محدودي عامليت هاي تعويض روغن و سرويس ادواري نمونه، ارتقاي كيفي شبكه نمايندگي ها، افزايش نمره ارزيابي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران و افزايش رضايت مشتريان از جمله برنامه هاي سال 97 اين شركت است.

محور اصلی هدف گذاری ولوو و سایپا دیزل، افزایش رضایتمندی

همکاری سه جانبه سایپا دیزل، ولوو و EKN سوئد

زمان خدمات امداد نوروزی سایپا علی‌رغم افزایش تعداد خودروها افت نکرد

ارائه خدمات به خودروهای غیرسایپایی در دستور کار امداد خودرو سایپا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی