پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

استاندارد_ایران

سازمان استاندارد بر لنت های ترمز نظارت دارد.

چندی پیش در برخی از سایت ها خبری مبنی بر عدم نظارت سازمان استاندارد منتشر شده بود که سبب منتشر شدن جوابیه این سازمان شد. متن جوابیه سازمان استاندارد ایران را در ادامه بخوانید. “در صورتی که محموله از مبادی قانونی وارد کشور شود و با ارجاع مستندات از سوی گمرکات به ادارات کل استاندارد […]

سهیل زنگنه
یکشنبه - ۱۸ مرداد ۱۳۹۴

چندی پیش در برخی از سایت ها خبری مبنی بر عدم نظارت سازمان استاندارد منتشر شده بود که سبب منتشر شدن جوابیه این سازمان شد. متن جوابیه سازمان استاندارد ایران را در ادامه بخوانید.

“در صورتی که محموله از مبادی قانونی وارد کشور شود و با ارجاع مستندات از سوی گمرکات به ادارات کل استاندارد استان های مبادی ورودی صورت گیرد، براساس یکی از 5 روش مندرج در روش اجرایی روش های ارزیابی انطباق کالاهای وارداتی (شناسه 31/230/ ر) محموله مورد ارزیابی قرار می گیرد و پس از اعلام انطباق کالا با استاندارد / استانداردهای مورد قبول، مجوز ورود به کشور صادر می شود.

در موارد مشابه مورد مذکور پس از اعلام مصادیق از سوی مدعی، موضوع از طریق گمرکات و ادارات کل استاندارد استانی مربوطه پیگیری و در صورت صحت ادعای عنوان شده با متخلفین مطابق ضوابط و مقررات قانونی برخورد خواهد شد.

بدیهی است این سازمان در خصوص واردات هرگونه محموله از مبادی غیر مجاز مسئولیتی ندارد.

همچنین تعیین و تغییر هر گونه تعرفه گمرکی در حیطه وظایف دفتر بررسی و تعیین تعرفه گمرک ایران می باشد.

خواهشمند است مقرر فرمایید، وفق قانون مطبوعات، نسبت به انتشار جوابیه ارسالی اقدام شود. “

امید علی مسعودی

مشاور رئیس و مدیر کل دفتر روابط عمومی و ارتباطات بین الملل

برچسب‌ها : استانداردلنت ترمز

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی