پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هاوال

برنامه بهمن موتور برای تولید 6000 دستگاه هاوال H2 در سال 97

مراسم تحويل اولين سري محصولات هاوال H2 گروه بهمن با حضور مشتريان و اصحاب رسانه برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو ، در اين مراسم حميدرضا داوود زاده مديرعامل گروه بهمن طي سخناني با اشاره به تلاش هاي كاركنان اين خودروساز در توليد محصول با كيفيت هاوال در ايران گفت: خوشبختانه استقبال […]

javankhodro
جمعه - ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

مراسم تحويل اولين سري محصولات هاوال H2 گروه بهمن با حضور مشتريان و اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو ، در اين مراسم حميدرضا داوود زاده مديرعامل گروه بهمن طي سخناني با اشاره به تلاش هاي كاركنان اين خودروساز در توليد محصول با كيفيت هاوال در ايران گفت: خوشبختانه استقبال بازار از هاوال H2 نشان داد اين برند با توجه به كيفيت محصولات آن مي تواند به يكي از موفق ترين برندها در بازار ايران بدل شود. داودزاده در ادامه گفت: در فاز اول، طی كمتر از ٣ دقيقه ١٠٠٠ دستگاه هاوال در فروش اينترنتي خريداري شد و اين اعتماد مشتريان به گروه بهمن بسيار ارزشمند است. وي افزود سعي داريم قيمت تمام شده خودرو را پايين نگه داريم و حتي جالب است بدانيد در پارت اول فروش حتي شرکت بهمن موتور با ضرر اچ ٢ را به فروش رسانده است. در واقع هدف از اين كار شناخت بازار و عكس العمل مشتريان بود.

وی خاطر نشان کرد که هدف تولید 6000 دستگاه در سال اول است و حدودا آبان ماه نوبت به هاوال H6 می رسد. همچنین در حال مذاكره با ديگر برندها هستيم تا سبد محصولات گروه بهمن را گسترش دهيم و يكي از برندهاي مورد نظر برند جديد ژاپني است. همكاري هاي ما با مزدا نیز در آينده گسترش خواهد يافت.

بهمن موتور

پارسا نوري معاون مهندسي گروه بهمن نيز در پاسخ به خبرنگاران گفت: تست هاي كاليبراسيون هاوال در گروه بهمن از يك سال قبل اغاز شده بود و خوشبختانه موفقيت هاي زيادي در اين حوزه كسب شد. به همين دليل محصولي كه امروز در ايران توليد مي شود خاص بازار ايران است و كاملا با شرايط جاده اي، سوخت و آب و هوای ايران كاستومايز شده است. نوري افزود: داخلی سازي اين خودرو امروز به ٢٥ درصد رسيده است و هدف ما رسيدن به ٤٠درصد داخلی سازي در دو سال اول است. البته كه اين كار ساده نيست زيرا كمپاني گريت وال استانداردهاي سخت گيرانه اي در حوزه كيفيت دارد. امير ميرمنصف ريس سازمان خدمات پس از فروش گروه بهمن نيز به خبرنگاران گفت: در بخش خدمات پس از فروش همه برنامه ها در تامين قطعات به خوبي پيش رفته است و خوشبختانه امروز مشتريان هاوال و حتي ديگر محصولات گروه بهمن نبايد نگران خدمات پس از فروش اين خودروها باشند.

در این مراسم سری اول هاوال H2 به مشتریان تحویل داده شد.

بروزرسانی:

شرایط فروش هاوال H2 (خرداد 97)

بیشتر بخوانید:

هاوال در خط تولید بهمن موتور

هاوال قدرتمندترین بازیگر چینی در کلاس شاسی بلندها

نمايشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره 23/شاسی بلندهاي هاوال با بهمن به ايران آمدند

برنامه بلند مدت گریت وال برای برندهای WEY و هاوال

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی