پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رژه وسیله های نقلیه تاریخی

رژه وسیله های نقلیه تاریخی به مناسبت روز جهانی موزه

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، 26 اردیبهشت ماه به مناسبت روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی، رژه وسیله‌های نقلیه تاریخی را برگزار می‌کند. به گزارش روابط عمومی كانون جهانگردي و اتومبيلراني: در این ویژه برنامه، 50 خودرو و موتورسیکلت تاریخی با قدمت بیش از 40 سال، ساخت کشورهای آمریکایی، اروپایی و … […]

امیر
یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، 26 اردیبهشت ماه به مناسبت روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی، رژه وسیله‌های نقلیه تاریخی را برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی كانون جهانگردي و اتومبيلراني: در این ویژه برنامه، 50 خودرو و موتورسیکلت تاریخی با قدمت بیش از 40 سال، ساخت کشورهای آمریکایی، اروپایی و … شرکت خواهند داشت.
سلمان یارمحمدی مدیر اتومبیلرانی كانون جهانگردي و اتومبيلراني، با بیان این مطلب گفت: کانون به عنوان عضو «فدراسيون بين‌المللي اتومبيلراني (FIA)» و «اتحاديه جهاني جهانگردي (AIT)» با بيش از هشتاد سال تجربه‌ در زمينه برگزاري انواع مسابقات اتومبيلراني و رالي، برپایی نمايشگاه‌هاي مرتبط با اتومبيل و …، درنظر دارد این رژه را در مسير مجموعه فرهنگي تاريخي سعدآباد، سازمان ميراث فرهنگي، صنایع دستی و گردشگری، موزه ملي ایران و مجموعه فرهنگي تاريخي نياوران، برگزار ‌کند.
وی هدف از برگزاری این رژه را بزرگداشت روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی و جلب توجه هرچه بیشتر عموم جامعه به اهمیت صیانت و حفاظت از وسیله‌های نقلیه تاریخی به عنوان بخشی از میراث صنعتی- فرهنگی تاریخ معاصر کشورمان، عنوان کرد.
مدیر اتومبیلرانی كانون جهانگردي و اتومبيلراني با بیان اینکه رژه مذکور، همزمان با آخرین روز برپایی نمایشگاه وسیله‌های نقلیه تاریخی در سعدآباد، برگزار می‌شود، یادآور شد: این نمایشگاه که از دوم فروردین ماه در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد گشایش یافته بود، 26 اردیبهشت همزمان با اجرای رژه، به کار خود پایان خواهد داد.
یارمحمدی در پایان خاطر نشان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در رژه وسیله‌های نقلیه تاریخی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی می‌توانند با شماره تلفن 66755591 -021 تماس حاصل نمایند.

بازدید وزیر ورزش و جوانان از نمایشگاه خودروهای کلاسیک برج میلاد

خاطره بازی با اتوبوس های کلاسیک شهری

برگزرای تور خودروهای کلاسیک کرج-نمک آبرود

گردهمایی خودرو های کلاسیک، خاص و تیونینگ در تهران

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره 67/ ((گزارش تصويري)) خودروهاي تاريخي موزه در شهر آفتاب

موزه بازسازی شده لامبورگینی افتتاح شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی