پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نمایندگی مرکزی شماره 2 ایران خودرو

ممتاز شدن نمایندگی شماره 2 ایران خودرو

طبق آخرين ارزيابي صورت گرفته، نمايندگي مركزي ايران خودرو واقع در شرق تهران موفق به كسب رتبه ممتاز، در شاخص شایستگی ارائه خدمات شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از ایکوپرس : نمايندگي 5099 ايران‌ خودرو بر طبق ارزيابي شركت بازرسي استاندارد و كيفيت ايران در اسفندماه 96 موفق به كسب 846 […]

امیر
یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷

طبق آخرين ارزيابي صورت گرفته، نمايندگي مركزي ايران خودرو واقع در شرق تهران موفق به كسب رتبه ممتاز، در شاخص شایستگی ارائه خدمات شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از ایکوپرس :

نمايندگي 5099 ايران‌ خودرو بر طبق ارزيابي شركت بازرسي استاندارد و كيفيت ايران در اسفندماه 96 موفق به كسب 846 امتياز در شاخص رضايت مشتريان شد و براي اولين بار در بين نمايندگي‌هاي مركزي رتبه ممتاز در ارائه خدمات را دريافت كرد.

اين نمايندگي در حالي اين امتياز را به دست آورده كه در گزارش‌هاي ميداني و نظرسنجي‌ها، مراجعان به صورت مستمر از خدمات دريافتي، تكريم مشتريان، كيفيت و سرعت تعميرات و عدم بازگشت به تعميرگاه ابراز رضايت كرده‌اند.

گفتني است از آن‌جايي كه نخستين هدف شركت خدمات پس از فروش ایران خودرو، ارائه بهترين خدمات به مشتريان و افزايش روزافزون رضايت ايشان است، نمايندگي‌هاي ایران خودرو به صورت مستمر تحت پايش و ارزيابي‌هاي مختلفي هستند و علاوه بر بررسي‌هاي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد كه مورد تاييد وزارت صنعت است، بارها توسط واحد بازرسي ایران خودرو و معاونت خدمات پس از فروش و واحد مهندسي ايساكو در طي سال ارزيابي كيفي مي‌شوند.

شهريار سلطاني معاون خدمات پس از فروش ايساكو نيز در اين خصوص گفت: پروژه بهبود و ارتقا اين نمايندگي‌  از دی ماه سال 95 در دستور كار شركت قرار گرفت تا با بهينه‌‌سازي ارائه خدمات، استانداردسازی فرآیندها و به روز رسانی  فضاي تعميرگاهي، به كلينيك‌ تخصصي محصولات ایران خودرو تبديل شود.

نمايندگي مذکور در همين راستا به نحوي ارتقاء يافت كه در ارزيابي رضایت مشتریان شرکت بازرسي كيفيت و استاندارد ایران، موفق به كسب عدد 846 در ارائه خدمات به مشتريان شد.

وي در پايان گفت: در حال حاضر برای  نمايندگي مركزي شماره يك ایران خودرو، واقع در خيابان آزادي پروژه بهبود و ارتقا تعریف شده است و اميدواريم اين نمايندگي كه در حال حاضر در رديف نمايندگي‌هاي رتبه يك شركت است، به زودي موفق به كسب رتبه ممتاز شود.

تقدیر از نمایندگی های رتبه یک ایساکو برگزار شد

بیش از 90 نمایندگی ایساکو متخصص برای خدمات به H30 کراس شدند

آزمون سراسری سنجش مهارت پرسنل نمایندگی‌های ایران‌خودرو

65 درصد محصولات ایران خودرو درسطح كيفي 3 و 4 ستاره

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی