پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بوگاتی چینی (6)

بوگاتی شیرون از نوع چینی!

کمپانی های خودروسازی چین, عموما به کپی برداری از خودرو های اروپایی و آمریکایی معروف هستند. اما جدیدا یک شرکت خودروسازی در چین, یک شیرین کاری جدید انجام داده است و نسخه ای از بوگاتی چایرون وطنی ساخته است. دوست دارید یک دستگاه خودروی بوگاتی چایرون داشته باشید؟  اگر بخواهیم واقع بینانه به موضوع نگاه […]

ارشیا
یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

کمپانی های خودروسازی چین, عموما به کپی برداری از خودرو های اروپایی و آمریکایی معروف هستند. اما جدیدا یک شرکت خودروسازی در چین, یک شیرین کاری جدید انجام داده است و نسخه ای از بوگاتی چایرون وطنی ساخته است.

دوست دارید یک دستگاه خودروی بوگاتی چایرون داشته باشید؟  اگر بخواهیم واقع بینانه به موضوع نگاه کنیم, تعداد خیلی کمی انسان وجود دارند که توانایی خرید یک بوگاتی 3.2 میلیون دلاری را داشته باشند. پس سری می زنیم به کشور دوست و همسایه یعنی چین!.

bugatti-chiron-record

یک کمپانی واقع در شهر شاندونگ چین که به ساختن خودرو های LSEV ( خودروهای الکتریکی با سرعت پایین) معروف است, اخیرا نمونه ای کپی برداری شده از بوگاتی چایرون به نام P8 را منتشر کرده است که سوژه بسیاری از رسانه های معتبر خودرویی دنیا شده است. این خودرو با نام کامل Shandong Qilu Fengde P8 از یک موتور برقی با قدرت 3.35 اسب بخار استفاده می کند که از یک باطری lead-acid 72 ولتی بهره می برد.

جالب اینجاست که افراد می توانند بدون داشتن گواهینامه از این خودرو استفاده کنند. علت آن هم بدیهی است چون تا به امروز کسی پشت فرمون یک خودروی 3 اسب بخاری جان خود را از دست نداده است!. سرعت نهایی این خودرو 50 کیلومتر بر ساعت است اما کمپانی Shandong Qilu ادعا کرده است که این خودرو, بدون محدودیت, به سرعت 65 کیلومتر بر ساعت هم می رسد.

بوگاتی چینی (2)

اگر عاشق ماشین های سوپر اسپرت و هایپر کار هستید اما فقط می توانید در رویاهایتان مالک همچین خودرو هایی باشید, بهتر است نگاهی به حساب بانکیتان بیاندازید. اگر  4,255 یورو پول دارید می توانید یک بوگاتی چایرون تقلبی از کمپانی Shandong Qilu خریداری کنید و حس کنید که در یک هایپر کار اصیل نشسته اید (لا اقل پوزش را بدهید که خودرویتان شبیه به چایرون است). هم چنین این کمپانی نمونه هایی شبیه به لامبورگینی گالاردو و آئودی R8 هم ساخته است که آن مدل ها هم در نوع خود جالب هستند.

بوگاتی چینی (5)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

خودروسازی چین / خیمه سنگین اژدهای زرد بر صنعت چهارچرخ‌ها

ترامپچی GA3S ، مهمان ناخوانده چینی

شاسی بلندهای چینی ، بازیگران اصلی بازار خودرو/ کارنامه درخشان چری تیگو5 در ایران

تغییر دهنده معادله بازار کراس اوورهای چینی/ بررسی چانگان CS75

چری تیگو7 پرچمدار چینی ها در رقابت با مدعیان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی