پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پیمان کارگر_رنو پارس_رنو

عملکرد نگین خودرو رو به بهبود است.

شرکت رنوپارس در پی درج خبر «هشدار رنوپارس به نگین خودرو» اعلام کرده است نگین خودرو با تغییر در مدیریت رو به بهبود است. در نمابر رنوپارس آمده است: خبر درج شده در آن پایگاه خبری تنها به ذکر مطالب انتقادی آقای کارگر مدیرعامل رنوپارس از عملکرد مدیران پیشین نگین خودرو اکتفا کرده است در […]

سهیل زنگنه
دوشنبه - ۱۹ مرداد ۱۳۹۴

شرکت رنوپارس در پی درج خبر «هشدار رنوپارس به نگین خودرو» اعلام کرده است نگین خودرو با تغییر در مدیریت رو به بهبود است.

در نمابر رنوپارس آمده است:
خبر درج شده در آن پایگاه خبری تنها به ذکر مطالب انتقادی آقای کارگر مدیرعامل رنوپارس از عملکرد مدیران پیشین نگین خودرو اکتفا کرده است در حالیکه وی علاوه بر تایید نظر انتقادی نسبت به عملکرد ضعیف نگین خودرو در گذشته به صراحت تاکید کردند با توجه به تغییر در لایه های مدیریتی نگین خودرو عملکرد این شرکت رو به بهبود و در حال حاضر مورد تایید شرکت رنو است.
رنوپارس با تشکر از نگاه سازنده و انتقاد از عملکرد شرکت های وابسته به صنعت خودرو برای بهبود عملکرد این شرکت ها و حفظ حقوق مصرف کننده، به منظور رعایت اعتدال در نقد و قدردانی از زحمات کشیده شده در نگین خودرو برای بهبود مستمر علیرغم مشکلات ناشی از محدودیت های بین المللی طی سال گذشته خواستار درج این توضیحات شده بود.
در این نمابر تاکید شده است که آقای کارگر از تغییرات به وجود آمده در لایه های مدیریتی شرکت نگین خودرو در راستای بهبود عملکرد و افزایش مشتری مداری رضایت دارد.

رنو سیمبُل پیش فروش خواهد شد.

حضور رنو در ایران قوی تر از قبل

بازگشت پژو و رنو به یک شرط وابسته است.

تمایل رنو برای خرید سهام پارس خوردو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی