پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نیکران موتور پاسارگاد-روز ملی اهداء عضو

نیکران موتور پاسارگاد پیشقدم در بزرگداشت روز ملی اهداء عضو

در بزرگداشت روز ملی اهداء عضو اهدای زندگی طبق روال هر سال یکی از جشن های مهم کشور در حالی برگزار شد که با اتفاقات ویژه ای همراه بود. موتورسواران نیکران موتورپاسارگاد با پرچم و شال اهداء عضو در خیابان ها و معابر پر تردد شهر در حرکت بودند و این پیام مهم را به سایر […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۱ خرداد ۱۳۹۷

در بزرگداشت روز ملی اهداء عضو اهدای زندگی طبق روال هر سال یکی از جشن های مهم کشور در حالی برگزار شد که با اتفاقات ویژه ای همراه بود. موتورسواران نیکران موتورپاسارگاد با پرچم و شال اهداء عضو در خیابان ها و معابر پر تردد شهر در حرکت بودند و این پیام مهم را به سایر تهرانی ها رساندند.

و خانواده های اهدا کننده همه و همه به بیمارستان مسیح دانشوری کاخ مظفری آمده بودند. نکته جالب توجه افزایش علاقه مندان به این امر خدا پسندانه است و نکته جالب تر آنکه تمامی اهدا کنندگان عضو، کودکانی کم سن بودند که خانواده های آنها با در دست داشتن تصاویرشان در آن محل حضور بهم رسانده بودند. 10 خانواده در این مراسم حضور داشتند که حضور ورزشکار فعال در این مکان باعث دلگرمی آنها شده بود. نیما نکیسا چند وقتی است که به قول خود پاگیر این مکان شده و حالا به یکی از فعالین این رویداد بزرگ تبدیل شده است.

نیکران موتور پاسارگاد-روز ملی اهداء عضو

خودش می گوید از روزی که مراسم زنده یاد مجید نائینی در این مکان برگزار شد دیگر نتوانستم این فضا را رها کنم. حضور پرویز فلاحی پور چهره به یاد ماندنی در سریال شب دهم و شهرزاد یکی دیگر از اتفاقات خوب این مراسم بود که ایشان هم مانند نیما نکیسا از همکاری شان در آینده خبر دادند.

یکی از بیمه های معتبر در کشور نیز به یکی از اعضای هر 10 خانواده بیمه عمر اهدا کردند که یکی از نکات مثبت و دوست داشتنی این برنامه به شمار می رفت. از دیگر جذابیت های این برنامه اختتامیه جشنواره هنری و ادبی شفا بود که عکاسان، گزارش نویسان، نویسندگان و شاعران تصویرسازان همه و همه به آنجا آمدند و از آنها تجلیل شد.

نیکران موتور پاسارگاد-روز ملی اهداء عضو

نیکران موتور پاسارگاد در این امر هم پیشقدم شد:

موتورسواران نیکران موتورپاسارگاد با پرچم و شال اهداء عضو در خیابان ها و معابر پر تردد شهر در حرکت بودند و این پیام مهم را به سایر تهرانی ها رساندند.

موتورسواران نیکران موتورپاسارگاد با تجهیزات ایمنی کامل به سالن وارد شدند. زمان ورود 3 موتورسوار باشگاه مردم و همچنین مجریان برگزاری این جشن با شکوه شگفت زده شدند و با تعجب به آنها نگاه کردند. قائم مقام مدیرعامل شرکت جناب آقای مهندس رضا بهلولی در سخنانی به اهمیت استفاده از تجهیزات ایمنی برای کاهش مرگ مغزی اشاره کردند، برای مردم سوال بود که چرا یک مدیر از صنف  موتورسیکلت، که محصولات آن سهم بالایی در تلفات و مرگ مغزی دارد، به این مکان آمده است؟

نیکران موتور پاسارگاد-روز ملی اهداء عضو

جناب بهلولی در ادامه افزودند که اگر از تجهیزات ایمنی استاندارد استفاده شود مرگ مغزی تقریبا به صفر نزدیک است و دیگر شاهد این اتفاقات نخواهیم بود، در ادامه دو اتفاق جالب رخ داد. اولین اتفاق، تجلیل شرکت نیکران موتور از خانواده قهرمانان واقعی بود و دوم داستان غروب زینب طلوع.

زینب طلوع یک کودک 9 ساله اردبیلی بوده که اعضای بدنش را اهدا کرده و این کودک خاطرات بسیار زیادی را در دوران زندگی اش نوشته و والدین آنها خیلی پیگیر چاپ آن کتاب بودند ولی موفق به این امر نشده بودند که با تصمیم مدیران شرکت نیکران موتورپاسارگاد کتاب زینب طلوع با حمایت آنها بزودی به چاپ خواهد رسید و تمامی حضار در سالن شگفت زده و خوشحال شدند و در ادامه مراسم ضیافت افطار برپا شد و همه در کنار هم روزه شان را باز کردند.

امید داریم تا این فرهنگ نیک و پسندیده در بین تولیدکننده ها و همکاران محترم ما در این صنف رواج پیدا کند و از این پس بیشتر شاهد اینگونه برنامه ها باشیم.

 

صنعت موتورسیکلت برنامه و چشم انداز ی ندارد/ سیاست های لحظه ای بلای جان فعالان موتورسیکلت

بازار موتورسیکلت تحت تاثیر افزایش قیمت دلار راکد است/ افزایش 10 تا 15 درصدی قیمت موتورسیکلت

اُفت قابل توجه شماره گذاری موتورسیکلت در کشور

افزایش استانداردهای تولید موتورسیکلت به 25 مورد

مهلت تولید موتورسیکلت با استاندارد یورو3 تا ابتدای دی ماه تمدید شد

موتور ژوپیتر ، جانشین لایق ویگو 110

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی