پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

GT86 Blue edition (1)

نسخه ای مخصوص از تویوتا GT86 ساخته می شود

کمپانی تویوتا از نسخه ی خاص GT86 رونمایی کرد. این خودرو با نام Club series blue editon عرضه خواهد شد. این خودرو تغییرات فنی و ظاهری جدیدی را تجربه کرده است تا در زمره خودرو های اسپرت قرار بگیرد. در این خودرو از یک موتور 2 لیتری با 197 اسب بخار قدرت استفاده شده است. […]

ارشیا
شنبه - ۱۲ خرداد ۱۳۹۷

کمپانی تویوتا از نسخه ی خاص GT86 رونمایی کرد. این خودرو با نام Club series blue editon عرضه خواهد شد. این خودرو تغییرات فنی و ظاهری جدیدی را تجربه کرده است تا در زمره خودرو های اسپرت قرار بگیرد.

در این خودرو از یک موتور 2 لیتری با 197 اسب بخار قدرت استفاده شده است. این نمونه بر پایه نمونه GT86 PRO ساخته شده است. از آپشن های به کار رفته در این خودرو می توان به سیستم دیفرانسیل کلاچ دار یا Lmited slip differential (LSA) , سیستم چراغ های هوشمند و اتوماتیک, گرم کن های صندلی جلو, سیستم صوتی و تصویری لمسی و سیستم تهویه مطبوع دو نقطه ای, اشاره کرد. از آپشن های ظاهری نسخه Blue Edition Package , می توان به رنگ آبی بدنه همراه با رگه های مشکی, چرم مشکی داخلی و طراحی آلکانترا و هم چنین بال عقب مشکی رنگ در عقب , اشاره کرد.

GT86 Blue edition (2)

این نمونه جدید با مبلغ 29,980 یورو به فروش می رود که 1945  یورو بیشتر از نمونه معمولی و پایه ای GT86 است. با پرداخت تنها 475 یورو شما قادر به خریدن پکیج پرفورمنس خواهید بود. سیستم زیر بندی اسپرت مارک  Sachsهمراه با ضربه گیر های اسپرت   Sachsکه در نسخه رنو کلیو اسپرت 182 هم استفاده شده است و محبوبیت بالایی دارد, همراه با سیستم ترمز جدید و قوی از کمپانی برمبو و کلیپر های قرمز رنگ ترمز جذابیت بیشتری به چهره GT86 بخشیده است.

GT86 Blue edition (3)

رینگ های 17 اینچی جدید هم ظاهر اسپرت تری به تویوتا GT86 بخشیده است. اگر نسخه پرفورمنس GT86 را سفارش ندهید اشتباه کرده اید. نسخه های دنده ای این خودرو هم با قیمت 30,455 قابل خریداری هستند. فروش این خودرو از تاریخ 1 ژوئن آغاز شده است. نسخه دیگری به نام Orange Edition Special هم قابل سفارش است اما نمی تواند از نظر فرمان پذیری با نسخه Blue Edition رقابت کند.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

تویوتا بار دیگر ارزشمندترین برند خودرویی جهان شد

همکاری سوزوکی و تویوتا برای ارائه مدل های سبز مشترک

تویوتا کورولا با قیمت پایه 20 هزار دلاری عرضه می شود

ثبت نام برای تست درایو محصولات تویوتا آغاز شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی