پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

DS7

جاده صاف DS7 در بازار ایران

DS7 شاسی بلند لوکس جدیدی است که در آستانه ورود به بازار ایران قرار دارد. در مطالب گذشته مفصل به بررسی این شاسی بلند پرمیوم پرداخته بودیم. اما اینبار می خواهیم تحلیلی بر شرایط بازار DS7 داشته باشیم و ببینیم این شاسی بلند لوکس با چه ویژگی هایی می تواند خریداران را وسوسه کند. به […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۲۰ خرداد ۱۳۹۷

DS7 شاسی بلند لوکس جدیدی است که در آستانه ورود به بازار ایران قرار دارد. در مطالب گذشته مفصل به بررسی این شاسی بلند پرمیوم پرداخته بودیم. اما اینبار می خواهیم تحلیلی بر شرایط بازار DS7 داشته باشیم و ببینیم این شاسی بلند لوکس با چه ویژگی هایی می تواند خریداران را وسوسه کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

اگر از مشکل پسندان و علاقه مندان خودروهای لوکس هستید، در شرایط فعلی بازار و وضعیت جدید قوانین واردات خودرو، قدرت مانور کمتری نسبت به قبل دارید و اگر سقف بودجه تان با نرخ گرانی خودرو بالا نرفته باشد، مجبور به کوتاه آمدن از انتظارات تان هستید. واردات خودروهای لوکس که اکثرا قیمتی بیش از 40 هزار دلار دارند، طبق قوانین اخیر گمرکی ممنوع شده و افزایش قیمت ارز و دشواری های پیش روی واردکننده ها باعث شده تا قیمت خودروهای وارداتی سر به فلک بگذارد. از طرفی با محدود شدن واردات اینگونه خودرو، شرکت های نمایندگی نیز فعالیت خود را کاهش داده اند و بسیاری از این خودروهای لوکس، با مشکل تامین قطعات و خدمات پس از فروش روبرو هستند.

تا اینجای کار، جوری فضای غبار آلود بازار خودروهای لاکچری در ایران را ترسیم کردیم، که گمان می رود ساز نا امیدی تان کوک شده باشد و کلا قید خرید خودرو لوکس را در شرایط فعلی زده باشید. اما تند نروید، یک گزینه کاملا متفاوت و لوکس پیش روی شما قرار دارد که شرایط قیمت گذاری اش در خارج از کشور به گونه ایست که پایش از ایران بریده نشده و اتفاقا از همیشه برای حضور در بازار ایران مستعدتر است. DS7 ، شاس بلند لوکسی است که مدتی از رونمایی و معرفی رسمی آن در بازار ایران می گذرد و حالا در شرایطی خودش را پیش از ورود به بازار گرم می کند، که رقبای آلمانی و حتی ژاپنی اش با بازار ایران خداحافظی کرده اند. از رقبای DS7 می توان به لکسوس NX ، ب ام و X3  و پورشه ماکان اشاره کرد که حالا به دلیل تغییرات قوانین گمرکی نسخه صفرشان در بازار بسیار کمیاب شده است.

از طرفی اگر علاقه مند به شاسی بلندهای لوکس باشید، در این شرایط چاره ای جز انتخاب گزینه های دست دوم ندارید. خرید خودرو لوکس دست دوم نیز خالی از دردسر نیست و گرفتاری های خاص خودش را دارد. آن هم با حساسیت های فنی اینگونه خودروها که در صورت استفاده غیر اصولی مالک قبلی، حالا موقع خرج های سنگین و کمرشکنشان است. اما DS7 خیال خریدار را از این نظر راحت می کند. اولا اینکه شما یک خودرو صفر کیلومتر با استاندارد روز اروپا و حساسیت های فنی کمتر از خودروهای آلمانی می خرید. دوم اینکه، DS  در ایران نمایندگی رسمی دارد و در این چند سالی که از عملکرد آرین موتور تابان در کشورمان می گذرد، این شرکت عملکردی مطلوب و قابل دفاع در زمینه فروش و خدمات پس از فروش محصولات DS داشته و همین عملکرد مطلوب باعث شده تا علی رغم ناشناخته بودن DS  در ابتدای حضورش در بازار ایران، حالا به یکی از برندهای خودرویی محبوب نزد علاقه مندان خودروهای پرمیوم تبدیل شده باشد.

با این مقایسه و نگاهی به وضعیت بازار خودرو کشور، می توان نتیجه گرفت که اگر علاقه مند به خودروهای لوکس هستید، DS7  می تواند یکی از منطقی ترین انتخاب ها پیش رویتان باشد. سراغ یک خودرو اسپرت نیامده اید. چرا که کیفیت سواری ، راحتی و امکانات متنوع برای کسی که یک خودرو شاسی بلند را برای خرید انتخاب می کند، در اولویت است. DS7 نیز از این نظر کاملا خیال تان را راحت می کند. چرا که با بالاترین کیفیت و دقت ساخته شده و جزییات چشمگیر فراوانی دارد. سلیقه های خاص، مخاطب اصلی DS7 هستند. چرا که هنگام رانندگی با این شاسی بلند لوکس فرانسوی در خایابان، هیچ کس شبیه شما نیست و این الهه زیبایی می تواند از همه نظر حس تمایز طلبی خریدار را ارضاء کند.

نوشته: میلاد میرعابدینی

 

برنامه های گروه آرین از رونمایی میتسوبیشی اکلیپس تا تحویل DS 7 Crossback

مقایسه لکسوس NX، ب ام و X1 و DS7 / برگ برنده DS7 در مقایسه با رقبا

دیدار با DS7 ، میراث هنری فرانسوی ها در ایران

قیمت DS7 کراس بک اعلام شد + شرایط فروش

((فیلم)) تست تصادف DS7 / این خودرو از لحاظ ایمنی در چه جایگاهی است ؟

بررسی فنی DS7 Crossback در پاریس / مدرنیته به سبک فرانسوی (گزارش)

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره -34/((فیلم)) رونمایی DS7 توسط آرین موتور تابان

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره -29/ DS7 با كوله باري از جذابيت رونمايي شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی