پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رنو ساندرو

سایپا تحویل تندر90 به جای ساندرو را تکذیب کرد

خبری مبنی بر اینکه سایپا به جای رنو ساندرو ، اقدام به تحویل تندر90 به مشتریان کرده است، منتشر شد. در همین راستا گروه خودروسازی سایپا این خبر را تکذیب کرده است. در توضیحات سایپا آمده است: به اطلاع می‌رساند در پی درخواست جمعی از مشتریان در خصوص جایگزینی تندر ۹۰ به جای ساندرو این […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۲۲ خرداد ۱۳۹۷

خبری مبنی بر اینکه سایپا به جای رنو ساندرو ، اقدام به تحویل تندر90 به مشتریان کرده است، منتشر شد. در همین راستا گروه خودروسازی سایپا این خبر را تکذیب کرده است.

در توضیحات سایپا آمده است:

به اطلاع می‌رساند در پی درخواست جمعی از مشتریان در خصوص جایگزینی تندر ۹۰ به جای ساندرو این شرکت در جهت کسب رضایت مشتریان بخشنامه‌ای صادر کرد که بر اساس آن خریداران ساندرو می‌توانند در صورت تمایل، به جای این خودرو تندر ۹۰ دریافت کنند.

این طرح کاملا اختیاری و بسته و به تمایل مشتریان بوده و هیچ گونه اجباری برای دریافت تندر ۹۰ به جای ساندرو نیست.

با توجه با افزایش نرخ ارز و اتفاقات اخیر، عرضه خودروهایی که در شراکت با خودروسازان خارجی تولید می شوند با تاخیر همراه شده، اما در مورد رنو ساندرو، این به معنی عدم عدم تحویل این خودرو و توقف تولید آن نیست. گروه خودروسازی سایپا برای آن دسته از خریدارانی که به دنبال تحویل زودتر خودرو خود هستند، این امکان را فراهم کرده تا به اختیار تندر90 را به جای ساندرو انتخاب کنند.

 

تحویل به موقع خودرو سیتروئن C3 به مشتریان

پیش فروش و فروش نقدی محصولات سایپا (ویژه عید فطر)

کوچ پژو سیتروئن از ایران / تعلق سرمایه گذاری گروه خودروسازی PSA در ایران

فرجام صنعت خودروسازی پس از برجام/ سال سخت خودروسازان در پيش است؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی