پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ارزیابی کیفیت خودرو

رده بندی کیفی خودروهای داخلی منتشر شد (اردیبهشت 97)

سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران طبق روال هر ماه، رده بندی کیفی خودروهایی که در اردیبهشت ماه 97 تولید شده اند را منتشر کرد. سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در گزارشی اعلام کرد: در اردیبهشت ماه 1397 تعداد 96492 دستگاه خودرو تولید گردید که 99 درصد از حجم تولیدات به خودروهای گروه سبک و […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۲۲ خرداد ۱۳۹۷

سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران طبق روال هر ماه، رده بندی کیفی خودروهایی که در اردیبهشت ماه 97 تولید شده اند را منتشر کرد.

سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در گزارشی اعلام کرد: در اردیبهشت ماه 1397 تعداد 96492 دستگاه خودرو تولید گردید که 99 درصد از حجم تولیدات به خودروهای گروه سبک و یک درصد دیگر به خودروهای گروه سنگین اختصاص دارد. خودروهای تولیدی کشور در این ماه، شامل 44 مدل خودرو درگروه سبک و 9 مدل در گروه سنگین می‌باشد.

گروه سبک:

۱- بخش وانت:

در این بخش در سطح قیمتی ۲، خودروی وانت تندر با اخذ ۳ ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص داده است.

جدول سطوح کیفی خودروهای گروه سبک-بخش وانت

از تاریخ  ۹۷/۰۲/۰۱  لغایت  ۹۷/۰۲/۳۱

رده بندی کیفی وانت

۲- بخش سواری:

در این بخش، در سطح قیمتی ۱ خودروهای پژو ۲۰۰۸، نیومزدا ۳، گرند ویتارا در سطح قیمتی ۲ خودروهای کیا سراتو و هیوندای i20 ، در سطح قیمتی ۳ خودروی آسا B30 و در سطح قیمتی ۴، رنو ساندرو، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، تندر۹۰ پلاس و پارس تندر با اخذ ۴ ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دادند.

رده بندی کیفیت خودروهای سواری-1

جدول سطوح کیفی خودروهای گروه سبک-بخش سواری

از تاریخ  ۹۷/۰۲/۰۱  لغایت  ۹۷/۰۲/۳۱

جدول مقایسه سطوح کیفیت-گروه سبک

 رده بندی کیفیت خودروهای سواری-2

ارتقای کیفیت در محصولات داخلی مسئولیت اصلی ما خواهد بود/ ۸۸ طرح صنعتی با سرمایه گذاری خارجی در حال اجراست

کدام خودروها 96 را 4 ستاره به پایان رساندند؟/ ارزیابی کیفیت خودروهای داخلی (اسفند 96)

اعضای جدید در گروه 4 ستاره ها/ ارزیابی کیفیت خودروهای تولید شده در کشور (دی 96)

رعایت استانداردهای 85 گانه توفیق اجباری یا سختگیری بی جا/ خودروسازان داخلی چقدر مهلت می خواهند؟

می توان هر قطعه ای را در ایران تولید کرد/ نگاهی به شرایط کیفیت تولید قطعه و خودرو در گفت و گو با قائم مقام کیفیت رنو در ایران

حذف سانسور گزارش کیفیت خودروهای داخلی

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی