پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دوستاره کیفی برای پراید

دو ستاره كيفي براي سایپا 131 و 132

براساس گزارش ارزشيابي كيفي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران در ارديبهشت ماه 97، سايپا 131 و 132 از محصولات گروه خودروسازي سایپا  موفق به افزايش كيفيت و دريافت دو ستاره كيفي شدند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از سایپانیوز : گروه خودروسازي سایپا بر اساس اجراي فرايندهاي خاصي در تامين قطعات […]

امیر
چهارشنبه - ۲۳ خرداد ۱۳۹۷

براساس گزارش ارزشيابي كيفي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران در ارديبهشت ماه 97، سايپا 131 و 132 از محصولات گروه خودروسازي سایپا  موفق به افزايش كيفيت و دريافت دو ستاره كيفي شدند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از سایپانیوز :

گروه خودروسازي سایپا بر اساس اجراي فرايندهاي خاصي در تامين قطعات و توليد باكيفيت و اجراي پروژه هاي ارتقاي كيفي موفق شده است در ارديبهشت ماه 97 دو مدل از خانواده پرايد كه پيش از اين با يك ستاره كيفي توليد مي شدند را به شرايطي در توليد برساند كه حائز دريافت دو ستاره كيفي در رده قيمتي كمتر از 25 ميليون تومان در بخش خودروهاي سواري شوند.

سایپا 131 و 132 از خودروهاي اقتصادي خانواده X100( پرايد ) محسوب مي شوند كه با توجه به قيمت اقتصادي و خدمات پس از فروش ارزان و مناسب همچنان طرفداران زيادي در بين مردم دارند.

همچنين در گزارش ارزشيابي كيفي خودروها در ارديبهشت ماه امسال ، از محصولات ديگر گروه خودروسازي سایپا ، در رده قيمتي 50 تا 75 ميليون تومان خودروهاي چانگان CS 35 و H330 سه ستاره كيفي و در رده قيمتي 25 تا 50 ميليون تومان خودروهاي ساندور و پارس تندر موفق به اخذ چهار ستاره كيفي از شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران شدند.

گفتني است در گزارش ارزشيابي كيفي خودروها در ارديبهشت ماه سال جاري در بخش خودروهاي سنگين، همچنان كاميون ولوو باري FM460 و كشنده FH460 و FH500 از محصولات شركت سايپاديزل با اخذ چهار ستاره كيفي جزو باكيفيت ترين خودروهاي توليد داخل محسوب مي شوند.

کدام خودروها 96 را 4 ستاره به پایان رساندند؟/ ارزیابی کیفیت خودروهای داخلی (اسفند 96)

کیفیت پژو 2008 چگونه ارزیابی شد؟

مدل جدید ارزیابی کیفی خودروهای داخلی با استاندارد اروپا (IRCAP)

گزارش ارزیابی کیفیت خودروهای تولید داخل (فروردین 96)

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی