پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

R هوندا سیویک تایپ (4)

رکورد شکنی هوندا سیویک در پیست SPA

خودروی هوندا سیویک از زمانی که معرفی شده است, موفق به کسب موفقیت های متعددی شده است. اکنون این خودرو با ثبت تایم 2:53.72 در پیست SPA بلژیک, توانسته است رکورد جدیدی در خودرو های دیفرانسیل جلو ثبت کند. در سال 2016 نمونه قبلی سیویک تایپ R موفق به زدن تایم 2:56.91 در پیست SPA […]

ارشیا
چهارشنبه - ۳۰ خرداد ۱۳۹۷

خودروی هوندا سیویک از زمانی که معرفی شده است, موفق به کسب موفقیت های متعددی شده است. اکنون این خودرو با ثبت تایم 2:53.72 در پیست SPA بلژیک, توانسته است رکورد جدیدی در خودرو های دیفرانسیل جلو ثبت کند.

در سال 2016 نمونه قبلی سیویک تایپ R موفق به زدن تایم 2:56.91 در پیست SPA شده بود. پیست SPA بلژیک با داشتن مسافت 4.35 مایل, یکی از تکنیکی ترین پیست های اروپا است. پیستی که با داشتن مستقیمی های پر سرعت و پیچ های کند, داشتن تکنیک بالایی را از راننده می طلبد.

R هوندا سیویک تایپ (4)

کمپانی هوندا هم با اشراف به این قضیه,   Bertrand Baguette راننده سابق lmp2 از پس این مهم بر آمده است. او اکنون در کلاس سوپر جی تی خودروی هوندا NSX GT را می راند. در سال 2017 هم نمونه تستی خودروی هوندا سیویک تایپ R موفق شده بود در پیست نوربرگ رینگ با کسب زمان 7:43.8 رکورد جدیدی در خودروهای دیفرانسیل جلو ثبت کرده بود. هم چنین این خودرو در پیست Magny-Cours فرانسه با ثبت تایم 2:01.051 رکورد زده بود.

 

هوندا سیویک تایپ R از موتور 2 لیتری 4 سیلندر با 306 اسب بخار قدرت و 295 پوند بر فوت گشتاور بهره می برد. گیربکس این خودرو هم از نوع 6 سرعته دستی است. در تست های انجام گرفته, هوندا سیویک توانسته 0 تا 100 را در 5 ثانیه طی بکند. در تابستان این خودرو به کشورهای انگلیس, پرتقال و مجارستان خواهد رفت تا در پیست های مختلف باز هم رکورد شکنی کند.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی 

هوندا سیویک وانت می شود!

هوندا از کانسپت Everus برقی رونمایی کرد

مقایسه تویوتا کمری ۲۰۱۸ XSEV6 و هوندا آکورد 2.0T تورینگ ۲۰۱۸

هوندا HR-V مهمان تابستانی بازار ایران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی