پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بوگاتی

تصویري شکاري از آخرين مدل بوگاتی

دریکی از فرودگاه‌های لس‌آنجلس عکاسي از بوگاتی “کایرن” تصاويري را به ثبت رسانده و بعد از آن AutoBlog.nl زحمت انتشارش را به عهده گرفته است. چرا لس‌آنجلس؟ چراکه در شهر فرشته‌ها دیدن بوگاتی ویرون های میلیون دلاری چندان عجیب نیست، همان خودرویی که هم اکنون با ۴۳۱ کیلومتر بر ساعت رکورددار خودروهای جاده‌ای است. همانطوريکه […]

javankhodro
شنبه - ۲۴ مرداد ۱۳۹۴

دریکی از فرودگاه‌های لس‌آنجلس عکاسي از بوگاتی “کایرن” تصاويري را به ثبت رسانده و بعد از آن AutoBlog.nl زحمت انتشارش را به عهده گرفته است. چرا لس‌آنجلس؟ چراکه در شهر فرشته‌ها دیدن بوگاتی ویرون های میلیون دلاری چندان عجیب نیست، همان خودرویی که هم اکنون با ۴۳۱ کیلومتر بر ساعت رکورددار خودروهای جاده‌ای است.

همانطوريکه در تصوير ميبينيد بوگاتي کايرن براي شبيه نبودن به برادرش ويرون لباسي مبدل پوشيده است، اما با کمی دقت تفاوت بین چراغ‌های جلوی ویرون با کایرن نمايان می‌شود. ارتفاع بسیار پایین خودرو، عرض بسیار پهن به‌علاوه اجزای آئرودینامیکی فعال (بالچه‌های قابل تنظیم و موارد دیگر) به این غول بی شاخ و دم این توانایی را می‌دهند تا بدون هیچ زحمتی به سرعت حدود 399 کیلومتر بر ساعت دست یابد. اگرچه نام بوگاتی کایرن تأیید نشده ، اما به احتمال زیاد قدرت هیبریدی خودرو زاده موتور وحشتناک ۸ لیتری W16 با چهار توربو خواهد بود تا بوگاتی به کمک موتورهای الکتریکی قدرت بیشتری را در وجودش داشته باشد . موتور از سیستم انتقال نیروی ۷ سرعتِ به همراه کلاچ دوگانه استفاده خواهد کرد.

بوگاتی

از نظر قدرت، ما انتظار داریم که هنگام فعال بودن موتورهای الکتریکی، قدرت این موتور ۸ لیتری از ۸۸۳ کیلووات کنونی به بیشتر از ۱٬۱۰۰ کیلووات و ۱٬۵۰۰ اسب‌بخار افزایش یابد.برادر ویرون تنها ظرف 2 ثانیه (یا کمتر) صفر تا صد را پر خواهد کرد، این موجود واقعاً سریع حرکت مي کند.

بوگاتی

مطمئنا مدل بعدي بوگاتي هم به دلیل شاسی‌های فیبرکربنی درکابینش تنها پذيراي دو نفر خواهد بود. اما برمي گردیم به لس‌آنجلس، این روزها بهترین سناریویی که برای حضور بوگاتی در لس‌آنجلس می‌توان ساخت این است که کمپانی خودرو را به کالیفرنیا رسانده و نمایشی با درهای بسته را برای بازدیدکنندگان فستیوال خودروی “پابل بیچ” تدارک خواهد دید.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی