پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برابوس

نگاهي به مرسدس مایباخ S600 با تیونینگ برابوس

برابوس یک سدان فوق لوکس 2.8 تنی است که حتی از یک رنج‌روور حدود 700 کیلوگرم سنگین‌تر است تنها در 3.7 ثانیه از حالت ایستاده به سرعت 63 مایل بر ساعت  دست می‌یابد و می‌تواند تا مرز 218 مایل بر ساعت پیش برود. اما مطمئناً چنین غول اعجاب‌انگیزی  قوای فنی خیره‌کننده‌ای نيز به همراه دارد. […]

javankhodro
شنبه - ۲۴ مرداد ۱۳۹۴

برابوس یک سدان فوق لوکس 2.8 تنی است که حتی از یک رنج‌روور حدود 700 کیلوگرم سنگین‌تر است تنها در 3.7 ثانیه از حالت ایستاده به سرعت 63 مایل بر ساعت  دست می‌یابد و می‌تواند تا مرز 218 مایل بر ساعت پیش برود. اما مطمئناً چنین غول اعجاب‌انگیزی  قوای فنی خیره‌کننده‌ای نيز به همراه دارد.

برابوس با انجام مواردی شامل نصب میل‌لنگ جدید با ضرب (Stroke) بیشتر، تغییرات در سیلندرها و استفاده از پیستون‌های فورج کاری شده به همراه اتصالات بسیار دقیق در پیشرانه استاندارد V12 توربو دوقلوی مایباخ S600، حجم آن را از 6 به 6.4 لیتر رسانده است. همچنین در کنار این افزایش حجم تغییرات دیگری نيز انجام‌شده که عبارت‌ است از: تعویض توربوها با نمونه‌های جدید مجهز به کمپرسور و توربین بزرگ‌تر، فراخ‌تر کردن مکنده‌ها و استفاده از روکشی از جنس طلا (به‌منظور بازتاب بهتر حرارت)، نصب منیفولد جدید برای سامانه اگزوز به همراه خروجی‌های حجیم‌تر و در پایان برنامه‌ریزی مجدد واحد کنترل الکترونیکی (ECU) خودرو برای حصول بهترین استفاده از تمامی این موارد. نتیجه مجموع تغییرات حداکثر توان 888 اسب‌بخار (365 اسب‌بخار افزایش)، بیشینه گشتاور 1499.8 نیوتن‌متر (669.9 نیوتن‌متر افزایش) و عدد چشمگیر 324 برای نسبت اسب‌بخار/ وزن است.

برابوس

برابوس براي کنترل کردن حجم بالاي قدرت ، تنظیمات اختصاصی برای سامانه کنترل جادویی بدنه (Magic Body Control) و تعلیق بادی خودرو را در نظر گرفته است. بر اساس این تنظیمات ارتفاع مایباخ 24 میلی‌متر کاهش می‌یابد بدون این‌که کیفیت سواری آن دست خوش تغييراتي شود. زیر بدنه رینگ‌های 21 اینچی قرار دارند  که با لاستیک‌های کانتیننتال (Continental)، پیرلی (Pirelli) یا یوکوهاما (Yokohama) با عرض 255 میلی‌متر در جلو و 295 میلی‌متر در عقب احاطه می‌شوند.

برابوس

برای شکل و نماي ظاهري از برنامه‌ای استفاده‌شده که برابوس آن را ” اجزای بهسازی آئرودینامیک در تونل باد” خطاب می‌کند. ممکن است عده‌ای متوجه تغییرات این قسمت نشوند ، اما مخاطبان تیزبین و باهوش  تنها با یک نگاه سپرهای جدید، اسپویلر جلو، ورودی‌های بزرگ‌تر هوا، دیفیوزر یکپارچه عقب و خروجی‌های دو جفتی سامانه اگزوز را تشخیص خواهند داد.

و اما در نهايت به درون کابین مي پردازيم:

برابوس

همه چيز به حساب بانکي شما بستگي دارد اگر بتوانید بهایش را بپردازید هر چیزی که باشد برابوس برایتان انجام می‌دهد! انتخاب براي نوع چرم نامحدود است و می‌توانید مواد باکیفیت دیگری ازجمله آلکانتارا هم به آن اضافه کنید. برای سرگرم کردن سرنشینان یک سامانه سرگرمی iBusiness تعبیه‌شده که با استفاده از آن و به کمک برنامه اپل خود می‌توانند به اینترنت دسترسی داشته و از فایل‌های صوتی و تصویری لذت ببرند.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی