پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

قرعه کشی مدیران خودرو

مشتری خوش شانس مدیران خودرو ، ام وی ام 110 برنده شد!

مدیران خودرو به عنوان سومین خودروساز بزرگ کشور و شریک تجاری چری در ایران، طی مراسمی در صبح روز یکشنبه 10 تیر ماه 97، در حضور جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه، مدیران شرکت و نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش، مراسم قرعه کشی میان مشتریانی که در ماه مبارک رمضان محصولات مدیران خودرو […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۱۰ تیر ۱۳۹۷

مدیران خودرو به عنوان سومین خودروساز بزرگ کشور و شریک تجاری چری در ایران، طی مراسمی در صبح روز یکشنبه 10 تیر ماه 97، در حضور جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه، مدیران شرکت و نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش، مراسم قرعه کشی میان مشتریانی که در ماه مبارک رمضان محصولات مدیران خودرو را خریداری کرده یا از شوروم های این شرکت بازدید کرده بودند، برگزار کرد. طی این مراسم، یک دستگاه ام وی ام 110 اس به قید قرعه به خریدار خوش شانس ام وی ام در ماه رمضان رسید.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

در این مراسم که در حضور جمعی از خبرنگاران، مدیران نمایندگی ها و مدیران شرکت مدیران خودرو بررسی شد،  اکبری جانشین معاونت کل فروش مدیران خودرو گفت: افتتاح شوروم جدید نمایندگی 366 شرق تهران نشان از توجه ویژه مدیران خودرو به ایجاد و افزایش زیرساخت ها در شبکه نمایندگی ها دارد. علی رغم شرایط نامساعد کنونی، مدیران خودرو همچنان پرقدرت به کار خود ادامه می دهد.

در این نمایندگی، به غیر از شوروم، در فضایی بالغ بر 1000 متر به تعمیرگاه و خدمات پس از فروش اختصاص داده شده است. اکبری در راستای گسترش زیرساخت های مدیران خودرو، از افتتاح فاز دوم کارخانه مدیران خودرو در شهر بم ظرف یک ماه آینده خبر داد. وی همچنین به ایجاد ظرفیت های جدید با تکنولوژی های مدرن در خطوط تولید مدیران خودرو اشاره کرد و گفت افزایش ظرفیت تولید ضمن افزایش کیفیت صورت می گیرد.

اکبری به تاثیر شرایط فعلی اقتصادی بر روند فعالیت مدیران خودرو اشاره کرد و گفت با این حال مدیران خودرو در تلاش است تا نیاز مشتریان خود را پاسخ دهد و مشکلی در بحث تامین قطعات نداشته باشد. معاون کل فروش مدیران خودرو گفت: اهمیت توجه به نیاز مشتری قبل و بعد از خرید باعث شده کیفیت فرایندهای داخلی شرکت افزایش یابد.

اکبری همچنین به تداوم فروش فوری و نقدی محصولات مدیران خودرو اشاره کرد و گفت: مدیران خودرو از معدود شرکت هایی است که فرایندهای اینچنینی فروش را به صورت ممتد دنبال می کند. آن هم در شرایطی که بسیاری از خودروها به دلیل عرضه کم با اختلاف قیمت کارخانه و بازار روبرو شده اند. اکبری به تحویل به موقع خودرو به مشتریان تاکید کرد و از آغاز فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو در روزهای آتی خبر داد.

اما به ماجرای جایزه ویژه مدیران خودرو می رسیم، همان طور که پیش تر اعلام کرده بودیم، بازدیدکنندگان از شوروم های مدیران خودرو و خریداران محصولات ام وی ام و چری در ماه مبارک رمضان فرصت یافتند تا شانس خود را برای شرکت در این قرعه کشی بزرگ امتحان کنند. بزرگ ترین جایزه مدیران خودرو در این جشنواره، ام وی ام 110 اس بود. این خودرو به برنده خوش شانس که از خریداران محصولات ام وی ام بود اهدا شد.

جایزه بعدی تور سفر به برزیل بود که به 3 نفر از خریداران خوش شانس محصولات چری اعطا شد. همچنین 30 جایزه نیز برای بازدیدکنندگان از شوروم های مدیران خودرو در ماه رمضان اختصاص داده شد. لازم به ذکر است بیش از 4000 نفر در این قرعه کشی شرکت کرده بودند که برندگان از میان آن ها انتخاب شدند.

 

یکه تازی چری تیگو7 در بازار ایران/ شاسی بلند لوکس چینی ماند و رقبای وارداتی پریدند!

جای پارک عمودی!/ مقایسه تیبا۲ و ام وی ام 110 جدید

برندگان قرعه کشی سفر به روسیه از شهر مسکو بازدید کردند

محصولات مدیران خودرو به موقع به دست مشتریان می رسند

فینال مسابقات فوتسال باشگاه مشتریان مدیران خودرو برگزار شد

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی