پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

انجمن واردکنندگان خودرو

اولین جلسه انجمن واردکنندگان خودرو به ریاست مرشد سلوک برگزار شد/ معرفی اعضای جدید هیات مدیره انجمن

اولین جلسه هیات مدیره جدید انجمن واردکنندگان خودرو روز گذشته سه شنبه 12 تیر ماه 97 برگزار شد. پس از انتخابات اخیر انجمن در روز یکشنبه 10 تیر ماه 97، کورش مرشد سلوک بار دیگر به عنوان ریاست انجمن انتخاب شد. در این جلسه با اکثریت آرا کوروش مرشد سلوک به عنوان رییس هیات مدیره […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۱۳ تیر ۱۳۹۷

اولین جلسه هیات مدیره جدید انجمن واردکنندگان خودرو روز گذشته سه شنبه 12 تیر ماه 97 برگزار شد. پس از انتخابات اخیر انجمن در روز یکشنبه 10 تیر ماه 97، کورش مرشد سلوک بار دیگر به عنوان ریاست انجمن انتخاب شد.

در این جلسه با اکثریت آرا کوروش مرشد سلوک به عنوان رییس هیات مدیره ، هادی ملکان به عنوان نائب رییس اول و مصطفی خدری به عنوان نائب رییس دوم انتخاب شد و علی عزیزی هم به عنوان نماینده انجمن در اتاق بازرگانی منصوب شد.

لازم به ذکر است که در پایان انتخابات، آقایان فرهاد مشهدی محمدی، مصطفی خدری، فضلعلی زاده، سپندارمز، بلورچی، کوروش مرشد سلوک، هادی سلیمانی ملکان و علی عزیزی به عنوان اعضای اصلی انجمن واردکنندگان خودرو انتخاب شدند. بر اساس این رای گیری، آقایان منصوری و رضا عظیمی نیز به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

فرهاد مشهدی محمدی که با ٢٦ رای از جمع ٢٦ شرکت حاضر در انتخابات اخیر انجمن بالاترین رای را کسب کرده بود از عضویت در هیات مدیره انجمن واردکنندگان خودرو استعفا کرد.

فرهاد مشهدی محمدی در حالی روز سه شنبه استعفای خود را به اطلاع اتاق بازرگانی ایران رسانده که در اولین جلسه رسمی هیات مدیره انجمن برای انتخاب سمت های حقوقی اعضای جدید حضور داشته است.

با استعفای فرهاد مشهدی محمدی که با مقبولیت کامل در انتخابات مواجه شده بود منصوری به عنوان اولین عضو علی البدل جایگزین وی خواهد شد.

 

بستن درهای کشور به روی خودروهای وارداتی چه عواقبی دارد؟

واردات خودرو به کشور ممنوع شد! / ثبت سفارش هایی که تامین ارزی نشده باشند فاقد اعتبارند

مسئول گرانی خودرو کیست؟/ بیانیه انجمن واردکنندگان خودرو در خصوص اتفاقات اخیر بازار خودرو

واردات خودرو همچنان در پیچ و خم قانون گذاری/ دورنمای واردات خودرو در سال ۹۷

96 پرچالش ترین سال برای واردکنندگان خودرو / از تصمیمات خلق الساعه تا زیان های میلیاردی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی