پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

همکاری مشترک ب ام و و برلیانس

گسترش همکاری بین برلیانس و ب ام و

کمپانی ب ام و که از سال 2003 همکاری خود را با کمپانی خودروسازی چینی برلیانس آغاز کرده بود, اکنون طی قرار دادی جدید به گسترش بازار خودرو هایش در چین خواهد پرداخت. طبق این قرار داد گروه خودروسازی ب ام و برلیانس (BBA) تا سال 2019 تعداد 520,000 دستگاه خودرو تولید خواهد کرد. این […]

ارشیا
چهارشنبه - ۲۰ تیر ۱۳۹۷

کمپانی ب ام و که از سال 2003 همکاری خود را با کمپانی خودروسازی چینی برلیانس آغاز کرده بود, اکنون طی قرار دادی جدید به گسترش بازار خودرو هایش در چین خواهد پرداخت. طبق این قرار داد گروه خودروسازی ب ام و برلیانس (BBA) تا سال 2019 تعداد 520,000 دستگاه خودرو تولید خواهد کرد.

این قرار داد جدید باعث می شود تا ظرفیت خط تولید ب ام و در چین حتی از خط تولید این کمپانی در کارولینای جنوبی آمریکا که اکنون بزرگ ترین خط تولید ب ام و است هم فراتر رود. هم چنین این دو کمپانی توافق کرده اند تا تمامی مدل های ب ام و ix3 برقی تا سال 2020 توسط BBA در چین ساخته شود و به بازار جهانی عرضه شود. این قرار داد پس از دیدار انجلا مرکز نخست وزیر آلمان و Li Keqiang نخست وزیر چین به منظور گسترش همکاری بین این دو کشور بسته شد. چند روز قبل هم کمپانی ب ام و قرار داد جدیدی به مبلغ 4.7 بیلیون دلار با یک باتری ساز چینی بسته بود تا باتری خودرو های الکتریکی ب ام و را فراهم کند.

همکاری مشترک ب ام و و برلیانس2

به گفته Harald Krüger از کمپانی ب ام و: این توافق یک فرصت بزرگ برای آینده ای بهتر در بازار چین است. هم چنین این توافق فرصت مناسبی برای گسترش سرمایه گذاری ها و توسعه خودرو های الکتریکی در چین است. در سال گذشته کمپانی BBA دو سوم خودرو های ب ام و فروخته شده در بازار چین را ساخته بود. کشور چین اکنون به رتبه یک در فروش خودرو های ب ام و بالاتر از آلمان و آمریکا تبدیل شده است. علاوه بر برلیانس کمپانی ب ام و قرار دادی جدید با کمپانی Great wall هم بسته است که سهم فروش آنها را به درصد 50:50 می رساند و طبق آن ب ام و برای گریت وال خودرو های الکتریکی خواهد ساخت.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

قیمت نسل جدید ب ام و M850i xDrive اعلام شد

بررسی یک ادعا/ ب ام و آلمان اسناد تسلا موتور را تایید نکرد

تهدیدهای ترامپ دامن اروپایی ها را گرفت/ تعرفه 20 درصدی برای واردات خودروهای اروپایی به آمریکا

در مرکز خدمات‌‌ پس‌ازفروش‌‌ پرشیا خودرو چه‌ می‌گذرد؟/ گفت و گو با رئیس ارشد خدمات پس‌ از فروش پرشیا خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی