پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تانکر سوخت

چراغ سبز افزایش ۲۰ درصدی کرایه حمل تانکر‌های سوخت

جلسه  وزیر راه و شهرسازی با نمایندگان تشکل‌های صنفی حمل و نقل بار و مسافر سراسر کشور برگزار شد و در آن آخوندی با افزایش ۲۰ درصدی کرایه حمل تانکر‌های سوخت موافقت کرد. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ جلسه سه ساعته وزیر راه و شهرسازی با نمایندگان تشکل‌های صنفی حمل و نقل بار و […]

هادی سیانکی
سه شنبه - ۲۶ تیر ۱۳۹۷

جلسه  وزیر راه و شهرسازی با نمایندگان تشکل‌های صنفی حمل و نقل بار و مسافر سراسر کشور برگزار شد و در آن آخوندی با افزایش ۲۰ درصدی کرایه حمل تانکر‌های سوخت موافقت کرد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

جلسه سه ساعته وزیر راه و شهرسازی با نمایندگان تشکل‌های صنفی حمل و نقل بار و مسافر سراسر کشور برگزار شد.
در این جلسه که بیش از سه ساعت به طول انجامید نمایندگان تشکل‌های صنفی حمل و نقل بار و مسافر سراسر کشور کلیه مطالبات خود را رو در رو با وزیر راه و شهرسازی مطرح کردند.

آخوندی در این جلسه با تاکید بر افزایش نظارت عمومی رانندگان بر شرکت‌های حمل و نقل گفت: باجدیت با هر تخلف و به ویژه مسائلی که حق رانندگان را ضایع می‌کند برخورد خواهیم کرد.

وی افزود: به معاون اول نامه نوشتم و با وزیر نفت هم مذاکره کردم. با افزایش 20 درصدی کرایه حمل تانکر‌های سوخت موافقت شده و به زودی ابلاغ می‌شود. در خصوص مطالبات رانندگان پیرامون گرانی و کمیابی لاستیک و برخی قطعات که مرتبط با سایر دستگاه‌ها است ما کنار صنف و رانندگان هستیم و پیگیر مطالبات خواهیم بود.

وزیر راه همچنین اعلام کرد که صنف رانندگان به ثبت سفارش و واردات لاستیک و قطعات بپردازند ما هم تمام قد از آنها حمایت می‌کنیم تا هم قطعات تامین شود و هم توزیع آن در اختیار خودتان باشد.

تصادف مرگبار تانکر و اتوبوس در سنندج

انفجار تانکر سوختی در اتوبان قزوین-رشت

بیمه تکمیلی رانندگان کامیون در دستور کار سازمان راهداری

کامیون های خودران جهان را متحول می کنند

تسهیلات دولت برای نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای مورد استقبال قرار نخواهد گرفت

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی