پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مازراتی لوانته GTS (2)

مازراتی لوانته GTS / شاسی بلند 550 اسب بخاری

کمپانی مازراتی به تازگی در فستیوال گود وود از شاسی بلند جدید خود به نام GTS رونمایی کرده است. خودرویی که نسبت به مدل 2018 از موتور های جدید و آپشن های بیشتری بهره می برد. اصلی ترین نکته در مدل جدید لوانته GTS استفاده از موتور 3.8 لیتری 8 سیلندر با 550 اسب بخار […]

ارشیا
سه شنبه - ۲۶ تیر ۱۳۹۷

کمپانی مازراتی به تازگی در فستیوال گود وود از شاسی بلند جدید خود به نام GTS رونمایی کرده است. خودرویی که نسبت به مدل 2018 از موتور های جدید و آپشن های بیشتری بهره می برد.

اصلی ترین نکته در مدل جدید لوانته GTS استفاده از موتور 3.8 لیتری 8 سیلندر با 550 اسب بخار قدرت و 730 نیوتن متر گشتاور است. این موتور در مدل کواترو پورت GTS هم استفاده شده بود. قدرت موتور از طریق تکنولوژی هوشمند Q4 به 4 چرخ منتقل می شود. این اطلاعات فنی یعنی 0 تا 100 این خودرو در 4.2 ثانیه پر می شود و سرعت نهایی این خودرو به عدد 292 کیلومتر بر ساعت می رسد که برای یک خودرو شاسی بلند فوق العاده است.

مازراتی لوانته GTS (5)

نمونه GTS همراه با لوانته تروفئو وارد بازار می شود. پیشرانه هر دو مدل در کارخانه فراری در شهر Maranello ساخته می شود. در قسمت داخلی از چرم پریمیوم مازراتی استفاده شده است. سیستم صوتی با 14 بلند گو و پدال های اسپرت هم از دیگر آپشن های داخلی مازراتی هستند. تمامی مدل های مازراتی از جمله گیبلی, کواتروپورته و لوانته از دسته دنده جدید استفاده می کنند. گیربکس این نمونه هم از نوع 8 سرعته دستی و اتوماتیک برند ZF خواهد بود.

مازراتی لوانته GTS (4)

نمایشگر MTC+ هم اکنون بزرگتر خواهد بود و کیفیت بهتری دارند. هم چنین به گفته مازراتی نسخه معمولی لوانته با موتور 6 سیلندر 3 لیتری با 345 اسب بخار قدرت بهره می برد. 0 تا 100 این مدل هم در 6 ثانیه پر می شود و سرعت نهایی به 250 کیلومتر بر ساعت می رسد.

مازراتی لوانته GTS (1)

اولین نمونه های لوانته GTS با قیمت پایه 121,475 در ماه اوکتبر وارد بازار خواهند شد. قیمت لوانته تروفئو 50 هزار دلار بیشتر از GTS خواهد بود.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

بررسی کامل رولز رویس کالینان/ اولین SUV لوکس ساخته شده توسط رولز رویس

بررسی مرسدس بنز G_CLASS 2019

همه چیز در مورد فورد برانکو 2020 تاکنون

حضور مازراتی کمیاب در حراجی RM

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی