پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مازراتی کلاسیک 5

حضور مازراتی کمیاب در حراجی RM

چندی قبل حراجی RM از حضور یک دستگاه پورشه 908 مسابقه ای در نمایشگاه Monterey خبر داد. اکنون حضور یک نمونه کمیاب از مازراتی یعنی A6G/2000 Zagato مدل 1956 هم در این حراجی تایید شده است. مازراتی A6G/2000 Zagato مدل 1956 تنها با 21 نمونه ساخته شده در دنیا. این خودرو با بدنه آلومینیومی برای […]

ارشیا
شنبه - ۵ خرداد ۱۳۹۷

چندی قبل حراجی RM از حضور یک دستگاه پورشه 908 مسابقه ای در نمایشگاه Monterey خبر داد. اکنون حضور یک نمونه کمیاب از مازراتی یعنی A6G/2000 Zagato مدل 1956 هم در این حراجی تایید شده است.

پورشه 908

مازراتی A6G/2000 Zagato مدل 1956 تنها با 21 نمونه ساخته شده در دنیا. این خودرو با بدنه آلومینیومی برای شرکت در مسابقات بین المللی اتومبیلرانی ساخته شده بود. طراحی بدنه این خودرو بر عهده تیم زاگاتو بوده است که نتیجه آن هم مشخص است, یک شاهکار کم نظیر. این خودرو یکی از زیبا ترین خودرو های سری A6G  از مازراتی است. این نمونه با شمار شاسی  2124 خودرویی است که مازراتی از آن به عنوان خودروی دمو یا تست استفاده کرده است.

مازراتی کلاسیک 5

این خودرو در رالی میله میلیا در سال 1956 به رانندگی لوئیجی تارامازو شرکت کرده است. پس از آن این خودرو در مسابقات مختلف سراسر اروپا شرکت کرده است. نکته جالب در این خودرو سالم باقی ماندن تمامی قطعات از جمله موتور و گیرباکس اصلی است که این  نمونه را به نمونه ای بسیار کمیاب و خاص تبدیل می کند.

مازراتی کلاسیک

پس از آن شماره شاسی  2124 در بسیاری از رالی های کلاسیک میله میلیا در سه دهه اخیر شرکت کرده است. این خودرو در سال های ابتدایی 2000 وارد آمریکا شده است و مبلغ 800 هزار دلار برای بازسازی کامل آن خرج شده است. پس از بازسازی کامل, این خودرو در چندین نمایشگاه و مسابقه کلاسیک حضور پیدا کرده است و مقام هایی را کسب کرده است.

مازراتی کلاسیک4

از جمله این مقام ها می توان به مقام اولی در مسابقات Concorso d’Eleganza Villa d’Este در سال 2015 و مقام دومی در مسابقات Pebble Beach Concours d’Elegance. در سال 2015 اشاره کرد.

مازراتی کلاسیک2

اما می رسیم به اصل مطلب. به نظر شما خودرویی که بیشتر از 800 هزار دلار خرج بازسازی آن شده است, با چه قیمتی فروخته خواهد شد؟. حراجی RM قیمتی بین 4,250,000 تا 5,250,000 را برای این خودرو پیش بینی کرده است. خودرو های کلاسیک نوعی عشق به حساب می آیند که شاید برای برخی مالکین متمول صرف کردن میلیون ها دلار در مقابل عشق بازی شان از ارزش بالایی برخوردار نباشد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

لامبورگینی پاپ فرانسیس به فروش رفت/ لامبورگینی مقدس!

فروش خودرو های کمیاب در حراجی سیلورستون

10 خودروی عضلانی فروخته شده با قیمت مناسب در حراجی Barrett Jackson

غوغا در حراجی/ 10 خودروی گران قیمت Barrett-Jackson

فراری منحصر به فرد دیتونا شوتینگ‌ در حراجی هگزاگون

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی