پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فراری دیتونا شوتینگ‌

فراری منحصر به فرد دیتونا شوتینگ‌ در حراجی هگزاگون

فراری منحصر به فرد 365 GTB/4 دیتونا شوتینگ ، یک فراری با فضای حمل مناسب می باشد تا جاییکه جوابگوی حمل قایق شما هم می تواند باشد.این فراری منحصر به فرد قرار است در حراجی هگزاگون (Hexagon) به فروش برسد.     فراری  365 GTB/4، برای باب گیتلمن (Bob Gittleman ) که در زمینه ساخت […]

javankhodro
سه شنبه - ۱۷ شهریور ۱۳۹۴

فراری منحصر به فرد 365 GTB/4 دیتونا شوتینگ ، یک فراری با فضای حمل مناسب می باشد تا جاییکه جوابگوی حمل قایق شما هم می تواند باشد.این فراری منحصر به فرد قرار است در حراجی هگزاگون (Hexagon) به فروش برسد.

 فراری دیتونا شوتینگ‌

 

فراری  365 GTB/4، برای باب گیتلمن (Bob Gittleman ) که در زمینه ساخت و ساز املاک فعالیت داشته است ، ساخته شد. در ساخت این فراری که توسط شرکت «پنتر وست‌ویندز» انجام شد ، از طراحی ویژه «شوتینگ بریک»  استفاده شده است.همچنین از یک کابین سفارشی نیز با یک کف بارگیر چوبی و پنجره‌های کنار سبک «گالوینگ» برای دسترسی راحت به محل وسایل استفاده شده است.

فراری دیتونا شوتینگ‌ فراری دیتونا شوتینگ‌

حراجی هگزاگون هنوز در مورد قیمت پیشنهادی حرفی به میان نیاورده،ولی باید درنظر گرفت که این مدل اخیراً تعمیرات گسترده‌ای به خود دیده و توسط شخصی که این خودرو را در دهه ۷۰ میلادی در «پنتر» ساخته، تکمیل شده است.

فراری  365 GTB/4 ،توسط یک نماینده رسمی خدمات فراری، تعمیر و دوباره رنگ آمیزی شده است.

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی