پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برابهام BT62

برنامه کمپانی برابهام برای ساخت خودرو های شهری و مسابقه ای

کمپانی برابهام که در دهه 60 میلادی توسط جک برابهام قهرمان مسابقات فرمول یک پایه گذاری شد. این کمپانی تا دهه 90 میلادی فقط خودروهای مسابقه ای ساخت. اکنون دیوید برابهام, جوان ترین پسر او اعلام کرده است که این کمپانی قصد دارد تا نمونه های مسابقه ای و شهری جدیدی را عرضه کند. چند […]

ارشیا
چهارشنبه - ۲۷ تیر ۱۳۹۷

کمپانی برابهام که در دهه 60 میلادی توسط جک برابهام قهرمان مسابقات فرمول یک پایه گذاری شد. این کمپانی تا دهه 90 میلادی فقط خودروهای مسابقه ای ساخت. اکنون دیوید برابهام, جوان ترین پسر او اعلام کرده است که این کمپانی قصد دارد تا نمونه های مسابقه ای و شهری جدیدی را عرضه کند.

برابهام BT62

چند ماه قبل اولین نمونه کمپانی برابهام با نام BT62 معرفی شد. خودرویی که مخصوص پیست طراحی شده است و با استفاده از موتور 5.4 لیتری 8 سیلندر بیش از 700 اسب بخار قدرت تولید می کند. این اولین نمونه کمپانی پس از سال 1992 با نام BT60B بود که مخصوص مسابقات فرمول یک ساخته شده بود. به گفته دیوید برابهام: این خودرو اولین نمونه از نمونه هایی است که کمپانی قصد دارد در آینده ای نزدیک وارد بازار کند.

برابهام BT62

ما قصد داریم علاوه بر خودرو های مسابقه ای نمونه های شهری هم بسازیم. کمپانی برابهام تاکنون فقط نمونه های مسابقه ای ساخته است اما با ورود این کمپانی محبوب به بازار شاهد چالشی جدید در فروش خودرو های سوپر اسپرت خواهیم بود. خودروی برابهام BT62 از یک موتور 5.4 لیتری با 700 اسب بخار قدرت و 667 نیوتن متر بهره می برد. این خودرو تنها 972 کیلوگرم وزن دارد.

برابهام BT62

نیروی جاذبه تولید این خودرو هم 1200 کیلوگرم خواهد بود. برابهام BT62 اخیرا در فستیوال سرعت گود وود حضور پیدا کرده بود و نمایش هیجان انگیزی هم داشت. این نمونه از رنگ بندی خودروی BT46B  که در سال 1978 قهرمان مسابقه فرمول یک سوئد شده بود بهره می برد. تمامی خودرو های برابهام با رنگ بندی خودرو های مسابقه ای فرمول یک عرضه خواهند شد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

هایپر کارها به مسابقه لمانز باز خواهند گشت

خودروی جدید برابهام ساخته شده برای پیست معرفی شد.

مروری بر زندگی ایرتون سنا راننده افسانه ای فرمول 1 به مناسبت بیست و چهارمین سالگرد در گذشت وی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی