پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رنو مگان تروفی (3)

رنو مگان RS 2019 معرفی شد / هاچ بک تند و تیز فرانسوی

در سال گذشته رنو نمونه جدیدی از خانواده مگان را وارد بازار کرد. پس از موفقیت های رنو مگان هاچ بک اکنون نمونه ای جذاب تر با نام مگان RS Trophy توسط رنو معرفی شده است. نمونه  جدید نسبت به مدل 2018 از قدرت و پایداری بهتری برخوردار است. رنو در مگان RS جدید از […]

ارشیا
پنجشنبه - ۲۸ تیر ۱۳۹۷

در سال گذشته رنو نمونه جدیدی از خانواده مگان را وارد بازار کرد. پس از موفقیت های رنو مگان هاچ بک اکنون نمونه ای جذاب تر با نام مگان RS Trophy توسط رنو معرفی شده است. نمونه  جدید نسبت به مدل 2018 از قدرت و پایداری بهتری برخوردار است.

رنو مگان تروفی (5)

رنو در مگان RS جدید از پیشرانه 1.8 لیتری 4 سیلندر توربو شارژ استفاده کرده است. قدرت این  پیشرانه نسبت به نسل قبلی که 276 اسب بخار بود, به 296 اسب بخار رسیده است. گشتاور این نمونه هم از 390 نیوتن متر به 400 نیوتن متر رسیده است. دو انتخاب گیربکس دستی و دبل کلاچ هم برای این نمونه در نظر گرفته شده است که با گیربکس دبل کلاچ, گشتاور به 420 نیوتن متر می رسد. علاوه بر تقویت پیشرانه, کمپانی رنو برای نمونه مگان شاسی قوی تری هم در نظر گرفته است. سیستم تعلیق سفت تر شده است و دیفرانسیل از نوع کلاچ دار Torsen است.

 

رنو مگان تروفی (2)

رینگ های مگان هم سایز 19 اینچ دارند و در لاستیک های Bridgestone Potenza S001 قرار گرفته اند. ترمز های مگان هم تقویت شده اند. دیسک های جدید خودرو 1.8 کیلوگرم وزن کمتری در هر چرخ دارند.

رنو مگان تروفی (8)

کمک ها و فنر ها هر کدام به میزان 25 و 30 درصد سفت تر هستند. از دیگر تجهیزات مگان RS می توان به فرمان پذیری 4 چرخ اشاره کرد. طبق اطلاعات بدست آمده از برگه مشخصات خودرو, 0 تا 100 برای نمونه گیربکس دستی 5.7 ثانیه خواهد بود و سرعت نهایی به 260 کیلومتر بر ساعت می رسد. هنوز اطلاعات دقیقی از نمونه دو کلاچه در دست نیست اما 0 تا 100 در این نمونه قطعا بهتر خواهد بود.

رنو مگان تروفی (7)

کمپانی رنو با همکاری نیکو هالکنبرگ راننده فرمول یک تیم رنو این نمونه را ارتقا داده است. هم چنین طبق شنیده ها این کمپانی قصد دارد یک نمونه با دو صندلی از مگان تروفی را معرفی کند تا رکورد هوندا سیویک تایپ R در پیست نوربرگ رینگ را بشکند.

رنو مگان تروفی (9)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی 

آموزش فناوری رنو در سایت نگین خودرو

تاكتيك رنو مگان در بازي بازار ايران/ مگان جدید با شرایط ایران کالیبره می شود

رنو با چه فرمولی در ایران می ماند؟ / پژو سیتروئن به دنبال راهکارهایی برای ماندگار شدن در ایران

رنو در ایران ماندگار شد

مشکلی برای تولید سی3 و 2008 وجود ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی