پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدیران خودرو

شرکت مدیران خودرو حامی مسابقات تنیس ساحلی جایزه بزرگ مردان کشور

شرکت مدیران خودرو به عنوان سومین خودرو ساز بزرگ کشور همواره بعنوان حامی ورزش از ورزشکاران و فعالیت های ورزش مختلف حمایت کرده است تا بتواند به قسمتی از مسئولیت اجتماعی خود در این زمینه عمل کرده باشد. مسابقات جایزه بزرگ تنیس ساحلی قهرمانی کشور از روز سه شنبه 19 تا جمعه ۲۲ تیر ماه […]

javankhodro
جمعه - ۲۹ تیر ۱۳۹۷

شرکت مدیران خودرو به عنوان سومین خودرو ساز بزرگ کشور همواره بعنوان حامی ورزش از ورزشکاران و فعالیت های ورزش مختلف حمایت کرده است تا بتواند به قسمتی از مسئولیت اجتماعی خود در این زمینه عمل کرده باشد.

مسابقات جایزه بزرگ تنیس ساحلی قهرمانی کشور از روز سه شنبه 19 تا جمعه ۲۲ تیر ماه ۹۷ و به همت هیات تنیس بابلسر و حمایت شرکت مدیران خودرو و نمایندگی 442 نواخودرو در کمپ ساحلی(پارکینگ صفر) این شهرستان برگزار و نفرات برتر این دوره از رقابت ها معرفی شدند. این مسابقات با حضور ۴۲ تنیسور برتر در بخش انفرادی و ۱۶ تیم در بخش دو نفره  به مدت چهار روز , در ۲۲ تیرماه ۱۳۹۷ با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.

در بخش انفرادی شهاب موسویان از تهران اول، عبدالحکیم حق شناس از گلستان دوم و حسین اطروشی از مازندران و محسن مزرعه از گلستان مشترکاً سوم شدند در بخش تیمی نیز مسعودپیروزی و مسعودخمر از گلستان اول، فرهان اهرزاده و شهریار اهرزاده از گلستان دوم و همایون حسین زاده و ‌مسعود الماسی از مازندران و احسان قربانی و شهاب موسویان از تهران مشترکاً سوم شدند همچنین در این دوره از مسابقات جایزه بزرگ تنیس ساحلی کشور را الوندنامجو سرداوری و احسان جهانی مدیر مسابقات را بر عهده داشتند.

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی