پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فورد اسکورت (1)

خودرو مسابقه ای راننده محبوب آتش گرفت/ فورد اسکورت کن بلاک در آتش

نام کن بلاک برای علاقه مندان به اتومبیلرانی مخصوصا دریفت و رالی نامی آشنا است. راننده معروف مسابقات چندی پیش در جریان رالی جنگل های New England با نقص فنی مواجه شد. فورد اسکورت رالی کن بلاک تا قبل از اینکه با فورد فوکوس جایگزین شود, 10 بار قهرمان رالی جهان شده بود. کن بلاک […]

ارشیا
یکشنبه - ۳۱ تیر ۱۳۹۷

نام کن بلاک برای علاقه مندان به اتومبیلرانی مخصوصا دریفت و رالی نامی آشنا است. راننده معروف مسابقات چندی پیش در جریان رالی جنگل های New England با نقص فنی مواجه شد. فورد اسکورت رالی کن بلاک تا قبل از اینکه با فورد فوکوس جایگزین شود, 10 بار قهرمان رالی جهان شده بود.

کن بلاک که تصمیم گرفته بود به مسابقات رالی با خودروی محبوبش بازگردد, این بار بخت یارش نبود و اتفاقی ناگوار برایش رخ داد. بلاک به همراه الکس گلسومینو به عنوان نقشه خوان در این رالی شرکت کرده بود.

فورد اسکورت (1)

در جریان چهارمین مرحله از این مسابقه, کن بلاک و گلسومینو در پیچ با یک سنگ بزرگ برخورد کردند که باعث شد خودروی فورد اسکورت محبوب آنها پس از دو بار غلت زدن از مسیر خارج شود. چند ثانیه بعد خودرو ناگهان از شروع به آتش گرفتن کرد تا بلاک و دستیارش هر چه سریع تر از خودرو پیاده شوند. تمامی این اتفاقات در دوربین کار گذاشته شده در کابین خودرو ضبط شده است.

فورد اسکورت (2)

کن بلاک پس از این اتفاق در صفحه اینستاگرام خود نوشت: ما در جایگاه سوم در مجموع قرار داشتیم و مشغول فشار آوردن برای پایان راند چهارم بودیم. ناگهان به پیچ تنگ تری رسیدم و قصد داشتم دنده را سنگین کنم که گیربکس با مشکل مواجه شد. هنگامی که دنده جا رفت دیگر دیر شده بود چون ما با یک سنگ بزرگ برخورد کردیم.

فورد اسکورت (4)

برخورد با سنگ باعث شد تا از مسیر خارج شیم و چپ کنیم. خودرو به صورت نصفه چپ کرده بود که ناگهان شروع به آتش گرفتن کرد. او اضافه کرد: همانطور که می بینید خودرو به صورت کامل در آتش سوخت. روزی ناراحت کننده برای طرفداران کن بلاک و خودروی فورد اسکورت که در آتش سوخت. ولی خوشبختانه کن بلاک و الکس گلسومینو سالم ماندند.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

هر آنچه درباره رالی می خواهید بدانید

کن بلاک ، اسطوره دریفت

احتمال برگزاری اکو رالی پاریس- پرسپولیس

پژو 2008 برای مسابقات رالی داکار ، لباس جدید می پوشد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی