پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

میتسوبیشی

میتسوبیشی سواران دغدغه ای برای سرویس خودرو نخواهند داشت

این روزها مشتریان خودروهای وارداتی دغدغه هایی دارند. ممکن است این سوال را از خود بپرسند که با وجود ممنوعیت های واردات و شرایط ارزی فعلی که خودروی جدیدی به کشور وارد نمی شود، نکند قطعات یدکی هم نایاب شود و در تامین قطعه و رفع ایرادهای خودروشان با مشکل مواجه شوند. در این ایام، […]

javankhodro
سه شنبه - ۲ مرداد ۱۳۹۷

این روزها مشتریان خودروهای وارداتی دغدغه هایی دارند. ممکن است این سوال را از خود بپرسند که با وجود ممنوعیت های واردات و شرایط ارزی فعلی که خودروی جدیدی به کشور وارد نمی شود، نکند قطعات یدکی هم نایاب شود و در تامین قطعه و رفع ایرادهای خودروشان با مشکل مواجه شوند. در این ایام، شرکتهایی که نماینده رسمی برندی هستند، باید پا پیش بگذارند تا در این جو ناملایم، آرامش خاطر را به مشتریان خود هدیه دهند. شرکت آرین موتور پویا نماینده رسمی میتسوبیشی در ایران که سابقه خوبی در مشتری مداری دارد، پیش قدم شده و این دغدغه را حل کرده است.

به گزارش پایگاه خیری جوان خودرو ؛ روز گذشته مرکز خدمات پس از فروش میتسوبیشی، آرتان موتور آریایی (صولتی) در کیلومتر 9 جاده مخصوص کرج در نزدیکی ساختمان مرکزی آرین سرمایه افتتاح شد و به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

میتسوبیشی

جایگاه مخصوص خدمات تخصصی به خودروهای هیبریدی میتسوبیشی ، اتاق رنگ ایزوله، انبار قطعات، سرویس های فوری و خدمات گارانتی و خدمات تعمیری در فضایی استاندارد و آراسته، از ویژگی های این مرکز است.

صولتی، مدیر مجموعه آرتان موتور آریایی در جمع خبرنگاران گفت: این مجموعه پذیرای مشتریان گرانقدر آرین موتور است و همواره سعی می شود بالاترین سطح خدمات به آنها ارائه شود.

کریس در بازدید از این مجموعه گفت: اگر شرایط واردات خودرو مجدد مهیا شود، آماده ارائه میتسوبیشی اکلیپس به بازار هستیم. این خودرو در بازار رقابتی حرفهایی برای گفتن دارد و یکی از بهترین خودروهای میتسوبیشی است. در حال حاضر برای تامین قطعات کلیه مدل های میتسوبیشی هیچ مشکلی وجود ندارد.

 

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی