پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جشن چهل سالگی / آشنایی با میتسوبیشی اوتلندر نسخه 40 سالگی

سابقه حضور میتسوبیشی در بازار آمریکا از مرز 40 سال گذشت و حالا این کمپانی از نسخه ای خاص از اوتلندر پرده برداری کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  میتسوبیشی ۴۰ سال است که در آمریکا خودرو می‌فروشد و اکنون این مناسبت را جشن می‌گیرد. در همین راستا، میتسوبیشی نسخه چهلمین سالگرد اوتلندر […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۶ بهمن ۱۴۰۱

سابقه حضور میتسوبیشی در بازار آمریکا از مرز 40 سال گذشت و حالا این کمپانی از نسخه ای خاص از اوتلندر پرده برداری کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

میتسوبیشی ۴۰ سال است که در آمریکا خودرو می‌فروشد و اکنون این مناسبت را جشن می‌گیرد. در همین راستا، میتسوبیشی نسخه چهلمین سالگرد اوتلندر را معرفی کرده است، که ظاهر اصلاح شده‌ای دارد.

کابین با تریم مشکی و جزئیات قهوه‌ای رنگ تزئین شده است، مشابه آنچه در نسخه SEL Premium دیده می‌شود‌. ویژگی‌های استاندارد شامل سانروف پانوراما، هدآپ دیسپلی ۱۰.۸ اینچی، کنسول میانی نورانی و سیستم صوتی Bose هستند.

میتسوبیشی هر نمونه را با دو رنگ مشکی و برنز پوشانده است. نشان‌های ویژه چهلمین سالگرد نیز نصب شده است.

هر اوتلندر ویژه، سیستم چهار چرخ محرک Super All-Wheel Control میتسوبیشی را دارد. مشتریان می‌توانند نسخه ویژه را به صورت استاندارد و یا پلاگین‌هیبرید دریافت کنند.

میتسوبیشی، اوتلندر را برای مدل سال ۲۰۲۲ بازطراحی کرده است. طراحی خارجی جدید و تهاجمی است و کابین آن بازسازی شده و پر از امکانات است

نسخه بنزینی یک موتور ۲‌.۵ لیتری با ۱۸۱ اسب‌بخار قدرت دارد. نسخه پلاگین‌هیبرید، یک موتور ۲.۴ لیتری و دو موتور الکتریکی دارد که مجموعا ۲۴۸ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کنند. این نسخه می‌تواند تا 60 کیلومتر را به صورت تمام الکتریکی طی کند.

مدیرعامل میتسوبیشی آمریکا شمالی، Mark Chaffin، می‌گوید که نسخه‌های سالگرد، میراث این برند را جشن می‌گیرند و گامی قدرتمند برای موفقیت در ۴۰ سال آینده است.

میتسوبیشی فروش خودروها را با نام خود در آمریکا از سال ۱۹۸۱ آغاز کرده است. این محصولات قبل از آن از طریق شرکت کرایسلر و به عنوان مدل‌های جدید داج و پلیموث فروخته می‌شدند. این خودروساز دفتر مرکزی خود را در Fountain کالیفرنیا تاسیس کرد و محصولاتش را از طریق ۷۰ نمایندگی فروخت. میتسوبیشی سرانجام به Cypress کالیفرنیا مهاجرت کرد. این شرکت قبل از این جابه‌جایی‌ها، حدود ۵.۵ میلیون خودرو را در نزدیک به ۳۳۰ نمایندگی فروخت.

انتهای پیام/ منبع: باما

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی