پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تویوتا 86 TRD (6)

تویوتا 86 TRD با قابلیت فرمان پذیری و ترمز گیری بهتر معرفی شد

با وجود اینکه کمپانی های خودروسازی روز به روز به فکر افزایش قدرت محصولات خود هستند, اما کمپانی تویوتا در یک حرکت متفاوت از پکیج TRD برای خودروی 86 که شامل تقویت فرمان پذیری و ترمز گیری است, رونمایی کرد. سال گذشته بود که زمزمه هایی مبنی بر تقویت خودرو های تویوتا توسط تیم مسابقه […]

ارشیا
چهارشنبه - ۳ مرداد ۱۳۹۷

با وجود اینکه کمپانی های خودروسازی روز به روز به فکر افزایش قدرت محصولات خود هستند, اما کمپانی تویوتا در یک حرکت متفاوت از پکیج TRD برای خودروی 86 که شامل تقویت فرمان پذیری و ترمز گیری است, رونمایی کرد.

تویوتا 86 TRD (5)

سال گذشته بود که زمزمه هایی مبنی بر تقویت خودرو های تویوتا توسط تیم مسابقه ای این کمپانی یعنی Gazoo Racing به گوش می رسد. اکنون این طور به نظر می رسد که معرفی تویوتا 86 جدید با همکاری تیم Gazoo Racing و تیم TRD که در آمریکا مشغول به فعالیت است, انجام شده است. تویوتا 86 TRD شامل تغییراتی همچون استفاده از ضربه گیرهای Sachs  برای فرمان پذیری و پایداری بیشتر, ترمز های برمبو 12.8 اینچی در جلو و 12.4 اینچی در عقب, رینگ های 18 اینچی آلومینیمی با لاستیک های میشلن Pilot Sport 4 summer سایز 215/40R .

تویوتا 86 TRD (1)

علاوه بر این بادی کیت جدید TRD هم بر روی نمونه 86 نصب شده است. سیستم اگزوز جدید, فرمان قرمز و مشکی با سایز کوچک تر, صندلی های قرمز و مشکی با کمربند های قرمز و آرم TRD روی داشبورد از دیگر تغییرات این نمونه است. همانند دیگر نمونه های 86 این نمونه هم از موتور 2 لیتری تنفس طبیعی با 205 اسب بخار قدرت و 156 پوند بر فوت گشتاور بهره می برد.

هم چنین دو انتخاب گیربکس 6 سرعته دستی و اتوماتیک هم در اختیار مشتریان قرار دارد. تویوتا 86 TRD هم مانند سایر مدل ها از صفحه نمایش 4.2 اینچی با قابلیت نشان دادن ساعت, دما, فشار روغن, نمایش گراف اسب بخار و گشتاور و … بهره می برد. از تویوتا 86 TRD تنها 1418 دستگاه تولید می شود که قیمت هر نمونه 33,340 دلار خواهد بود. فروش این نمونه از ماه آگوست آغاز می شود.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

تخصیص ارز تنها به ۸۰ دستگاه از ۳۷۸۲ خودرو ثبت سفارش شده ایرتویا

معرفی نسل جدید تویوتا سوپرا در فستیوال سرعت Goodwood

مقابله به مثل اتحادیه اروپا در برابر تصمیم های آمریکا/ اروپا برای خودروهای آمریکایی عوارض گمرکی وضع می کند

هایپر کار جدید تویوتا / تکنولوژی مسابقه ای در کالبد خودروی شهری

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی