پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تویوتا سوپرا نسل جدید (3)

معرفی نسل جدید تویوتا سوپرا در فستیوال سرعت Goodwood

به تازگی کانال توییتری تویوتا اروپا عکس های جدیدی از تویوتا سوپرا نسل جدید منتشر کرده است. با اینکه این نمونه زیر یک کاور رنگی پنهان شده است اما این طور به نظر می رسد که نزدیک ترین نمونه به خودروی تولیدی در آینده باشد. قرار است نسل جدید تویوتا سوپرا در فستیوال سرعت گود […]

ارشیا
شنبه - ۱۶ تیر ۱۳۹۷

به تازگی کانال توییتری تویوتا اروپا عکس های جدیدی از تویوتا سوپرا نسل جدید منتشر کرده است. با اینکه این نمونه زیر یک کاور رنگی پنهان شده است اما این طور به نظر می رسد که نزدیک ترین نمونه به خودروی تولیدی در آینده باشد.

قرار است نسل جدید تویوتا سوپرا در فستیوال سرعت گود وود به نمایش در بیاید. کاور رنگی کشیده شده کمی تشخیص دادن جزئیات خودرو را سخت می کند اما شکل کلی بدنه مشخص است و چراغ ها و رینگ هم واضح هستند. هم چنین کد A90 هم بر روی بدنه خودرو دیده می شود که نمایانگر کد اتاق ادامه نسل های قبلی است. این خودرو در دهه 70 با نام A40 و دهه 90 با کد A80 معرفی شد.

تویوتا سوپرا نسل جدید (1)

این طور به نظر ی رسد که با حضور یافتن این خودرو در فستیوال سرعت گود وود, مشخصات فنی و ظاهری نهایی تویوتا سوپرا هم به طور رسمی منتشر شود. اما ما تا به اینجای کار اطلاعات کافی از این نمونه داریم. طبق اخبار منتشر شده, نسل جدید تویوتا سوپرا حاصل همکاری بین تویوتا و ب ام و است. این خودرو بر پایه پلت فرم ب ام و Z4 رودستر ساخته شده است.

هم چنین پیش بینی می شود سوپرا نسل جدید از موتور 6 سیلندر توربوشارژ خطی ( همانند موتور 2JZ معروف) بهره می برد . درباره ی استفاده از گیربکس دستی یا اتوماتیک هنوز اطلاعات دقیقی بدست نیامده است. در سال گذشته نسخه مسابقه ای از تویوتا سوپرا نسل جدید در نمایشگاه ژنو معرفی شد تا چهره نسل جدید این خودرو در دید عموم ظاهر شود.

پیش بینی می شود که قیمت پایه ای نسخه شهری هم 60 هزار دلار باشد و با توجه به اینکه پس از 20 سال دوباره به خط تولید تویوتا بازگشته است, سهم قابل قبولی از بازار را بدست آورد. فستیوال گود وود از تاریخ 12 تا 15 جولای در انگلیس برگزار می شود.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

مقابله به مثل اتحادیه اروپا در برابر تصمیم های آمریکا/ اروپا برای خودروهای آمریکایی عوارض گمرکی وضع می کند

مقایسه تویوتا کمری ۲۰۱۸ XSEV6 و هوندا آکورد 2.0T تورینگ ۲۰۱۸

هایپر کار جدید تویوتا / تکنولوژی مسابقه ای در کالبد خودروی شهری

نتایج مسابقه لمانز 2018/ برد تاریخی تویوتا

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی