پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آغاز دور دوم شرایط فروش ویژه تابستانه پرشیا خودرو / خرید ب ام و با پیش پرداخت کمتر

پرشیا خودرو دور دوم شرایط ویژه تابستانه خودر را آغاز کرد. در این شرایط ویژه خودروهای ب ام و 120 ، 125 ، 218 و 530 و ب ام و X1 به فروش گذاشته شده اند. همچنین پرشیا خودرو برای خریدارانی که به صورت نقدی ب ام و می خرند 2 درصد تخفیف در نظر […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۹ مرداد ۱۳۹۷

پرشیا خودرو دور دوم شرایط ویژه تابستانه خودر را آغاز کرد. در این شرایط ویژه خودروهای ب ام و 120 ، 125 ، 218 و 530 و ب ام و X1 به فروش گذاشته شده اند. همچنین پرشیا خودرو برای خریدارانی که به صورت نقدی ب ام و می خرند 2 درصد تخفیف در نظر گرفته و خودروهای ب ام و را پیش پرداخت کمتر عرضه می کند.

در شرایط فروش ویژه تابستانه پرشیا خودرو، 2 مدل ب ام و سری یک، یعنی مدل ها 120 و 125 با اقساط 12 الی 24 ماهه به فروش گذاشته شده اند. همچین مدل 120 و نسخه MPV ب ام و سری 2 با کد 218 با اقساط 6 ماهه بدون بهره عرضه می شوند.

در صورت خرید نقدی هریک از مدل های 120 و 218 تخفیفی معادل 2 درصد بهای کل خودرو یعنی رقم 11 الی 12 میلیون تومان به خریداران تعلق می گیرد.

کراس اوور 2 دیفرانسیل ب ام و، یعنی مدل X1 جدید که از یک پیشرانه 231 اسب بخاری بهره می برد، با اقساط 6 الی 24 ماهه و پیش پرداخت 30 ، 40 و 50 درصد به فروش می رسد. یکی دیگر از مدل های محبوب و دوست داشتنی ب ام و که در این شرایط فروش عرضه شده، 530  با اقساط 6 الی 24 ماهه و با پیش پرداخت 30، 40 و 50 درصدی است که باعث می شود دسترسی به این سدان اسپرت و دوست داشتنی راحت تر شود.

تحویل ب ام و 530 و X1 در شرایط ویژه تابستانه 30 روز کاری است. در صورت خرید نقدی این 2 مدل، تخفیفی معادل یک درصدی بهای خودرو به خریداران تعلق می گیرد.

علاقه مندان جهت اطلاع از جزییات شرایط فروش می توانند با شماره 4591 تماس حاصل نمایند یا به کلیه نمایندگی های پرشیا خودرو درسرتاسر کشور مراجعه کنند.

همچنین جهت اطلاع از جزییات اقساط و مبلغ دقیق پیش پرداخت ها می توانید به صفحه فروش-لیست قیمت سایت پرشیا خودرو به آدرس https://persiakhodro.ir/ مراجعه کنید.

 

تخلف در واردات خودرو به نام پرشیا خودرو به کام سودجویان

تشتی که از بام نیفتاد! / جوسازی نافرجام علیه پرشیا خودرو در مساله واردات غیرقانونی

بررسی یک ادعا/ ب ام و آلمان اسناد تسلا موتور را تایید نکرد

رقابت ۲ هاچ بک داغ در بازار سرد ایران! / ب ام و 125 یا فولکس گلف GTI ؟

فروش نقدی و اقساطی تعداد محدودی ب ام و ۵۳۰ و ب ام و X1 xDrive25i توسط پرشیا خودرو

شرایط فروش اقساطی محصولات ب ام و توسط پرشیا خودرو اعلام شد (ویژه تابستان 97) + جدول قیمت

تمایز خدمات پس از فروش پرشیا خودرو در بخش تعمیرات بدنه (body shop)

در مرکز خدمات‌‌ پس‌ازفروش‌‌ پرشیا خودرو چه‌ می‌گذرد؟/ گفت و گو با رئیس ارشد خدمات پس‌ از فروش پرشیا خودرو

پرشیا خودرو بر سکوی نخست خدمات پس از فروش

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی