پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تاکسی

نرخ کرایه تاکسی تنها یکبار در سال تغییر می کند.

مدیرعامل سازمان تاکسی‌رانان شهر تهران آیین انضباطی رسیدگی به تخلفات خبر داد و گفت:اجازه افزایش نرخ کرایه تاکسی را به مدت دو بار در سال نمی‌دهیم. به نقل از فارس، میثم مظفر در خصوص نرخ کرایه‌ تاکسی‌ها گفت: سازمان تاکسی‌رانی شهر تهران اجازه افزایش نرخ کرایه تاکسی را به مدت دو بار در سال نمی‌دهد […]

سهیل زنگنه
چهارشنبه - ۲۸ مرداد ۱۳۹۴

مدیرعامل سازمان تاکسی‌رانان شهر تهران آیین انضباطی رسیدگی به تخلفات خبر داد و گفت:اجازه افزایش نرخ کرایه تاکسی را به مدت دو بار در سال نمی‌دهیم.

    به نقل از فارس، میثم مظفر در خصوص نرخ کرایه‌ تاکسی‌ها گفت: سازمان تاکسی‌رانی شهر تهران اجازه افزایش نرخ کرایه تاکسی را به مدت دو بار در سال نمی‌دهد و بر اساس مصوبه شورای شهر فقط باید یک بار نرخ‌ها افزایش یابد.

    وی با بیان آزاد شدن حامل‌های انرژی در سال گذشته، گفت: همین موضوع هزینه‌هایی را به تاکسی‌ران‌ها تحمیل کرد ولی ما اجازه افزایش نرخ را ندادیم.

    مدیرعامل سازمان تاکسی‌رانی شهر تهران، گفت: نرخ کرایه تاکسی‌ها باید بر اساس برچسبی که بر روی شیشه  آنها نصب شده پرداخت شود در غیر این صورت تخلف محسوب می‌شود.

    مظفر با تأکید بر این موضوع که اگر مردم تخلفی را مرتکب شدند حتماً با شماره تلفن 1888 تماس بگیرند گفت: در سال گذشته بیش از 5 هزار رأی برای افراد متخلف صادر شد.

    وی از آیین انضباطی رسیدگی به تخلفات خبر داد و گفت: این آیین‌نامه اجرایی شده و با متخلفان برخورد می‌شود.

    مدیرعامل سازمان تاکسی‌رانی شهر تهران به اختصاص یارانه برای تاکسی‌رانان اشاره کرد و گفت: دولت باید برای تاکسی‌رانان بسته‌های حمایتی در نظر بگیرد و البته پیشنهاداتی در این زمینه به وزارت کشور ارائه کرده‌ایم.

    وی با تأکید بر این موضوع که مکاتباتی با وزارت کشور و اتحادیه تاکسی‌رانان انجام داده‌ایم گفت: باید برای این افراد یارانه‌ای در نظر بگیرند تا در حق آنها ظلم نشود.

    مظفر افزود: با مجلس هم جلسه‌ای داشتیم و به آنها پیشنهاداتی برای حمایت از تاکسی‌رانان داده‌ایم و امیدواریم با حمایت مجلس و اهتمام دولت اتفاقاتی خوبی در این زمینه رخ دهد.

    جریمه مسافرکشی با خودرو شخصی

    ایجاد سیستم Call Center برای تاکسی های تهران

    بی انصاف ترین رانندگان تاکسی دنیا

    تاکسی‌های عجیب دنیا

    برچسب‌ها : تاکسیکرایه تاکسی

    دیدگاه خود را بنویسید

    کیوسک مطبوعاتی