پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

چری آریزو6

تست چری آریزو6 با چهره ای مخفی در ایران

آریزو6 به عنوان جدیدترین محصول چری به زودی در بازار خودرو چین و دیگر بازارهای صادراتی چری عرضه خواهد شد. عکس های منتشر شده نشان می دهد چری آریزو6 با چهره ای استتار شده مراحل تست در ایران را سپری می کند. این اتفاق آن هم پیش از عرضه رسمی این خودرو در بازار جهانی، […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۹ مرداد ۱۳۹۷

آریزو6 به عنوان جدیدترین محصول چری به زودی در بازار خودرو چین و دیگر بازارهای صادراتی چری عرضه خواهد شد. عکس های منتشر شده نشان می دهد چری آریزو6 با چهره ای استتار شده مراحل تست در ایران را سپری می کند. این اتفاق آن هم پیش از عرضه رسمی این خودرو در بازار جهانی، نشان از اهمیت ایران در بازارهای صادراتی چری دارد.

چری آریزو6 نخستین بار در نمایشگاه خودرو پکن 2018 به نمایش درآمد. این سدان پیشرفته چری همچون آریزو5 قرار است همزمان با بازار چین، در ایران نیز عرضه شود. در همین راستا، اخیرا چری آریزو6 با پوشش مخفی در حال تست در ایران دیده شده که این نوید عرضه این خودرو در ایران و اهمیت بازار کشورمان برای شرکت چری دارد.

چری آریزو6

چری آریزو6 با بهره گیری از امکانات متنوع و ایمنی قابل توجه، موتور مجهز به توربوشارژ و گیرباکس جدید و پیشرفته، در کنار طراحی زیبا و مدرن، می تواند جایگاه مناسبی در بازار ایران دست و پا کند. این در حالی است که با عرضه مدل های دیگر چری از جمله تیگو5، تیگو7 و آریزو5، اعتماد خریداران چری نسبت به محصولات این شرکت به مراتب بیشتر از قبل شده است.

نکته جالب این است که عکس های چری آریزو6 در حالی منتشر شده که تولید این خودرو توسط مدیران خودرو هنوز کلید نخورده است. این نشان می دهد بازار ایران برای چری استراتژیک است و چری تمایل به عرضه محصولات روز خود در بازار ایران دارد.

مرحله سوم شرایط فروش چری تیگو 7

چری تیگو7 را روی هوا زدند! / استقبال چشمگیر خریداران از شاسی بلند لوکس چری

یکه تازی چری تیگو7 در بازار ایران/ شاسی بلند لوکس چینی ماند و رقبای وارداتی پریدند!

چری آریزو ۵ انتخابی منطقی در شرایط افسارگسیختگی قیمت‌ها

خرید چری تیگو 7 ، سود آور است یا خیر؟

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی