پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مرسدس بنز AMG GT S با رژیم فیبر کربن!

بدون شک خشمگین ترین نمونه در سری محصولات AMG GT بنز مدل GT R است. اما در این میان نمونه متعادل تر GT S هم از پتانسیل بالایی برای تیونینگ برخوردار است. به همین منظور تیونر Creative Bespoke به سراغ بنز GT S رفته است تا با یک رژیم فیبر کربنی این نمونه را به […]

ارشیا
چهارشنبه - ۱۰ مرداد ۱۳۹۷

بدون شک خشمگین ترین نمونه در سری محصولات AMG GT بنز مدل GT R است. اما در این میان نمونه متعادل تر GT S هم از پتانسیل بالایی برای تیونینگ برخوردار است. به همین منظور تیونر Creative Bespoke به سراغ بنز GT S رفته است تا با یک رژیم فیبر کربنی این نمونه را به یکی از خشمگین ترین سوپر اسپرت های مرسدس تبدیل کند.

مرسدس بنز AMG GT S (3)

مقدار فیبر کربن استفاده شده در این خودرو بسیار بیشتر از چیزی است که انتظار آنرا دارید. اغلب دیده شده است که در خودرو های تیون شده فقط قسمت هایی شامل اسپیلتر و بال عقب از فیبر کربن ساخته می شود. این در حالی است که در دست پرورده Creative Bespoke تقریبا تمامی قطعات بدنه از فیبر کربن ساخته شده است. در قسمت جلویی, سپر, جلو پنجره و حتی آرم مرسدس بنز هم از فیبر کربن ساخته شده است.

مرسدس بنز AMG GT S (4)

در قسمت عقب هم سپر و بال عقب از فیبر کربن ساخته شده است تا علاوه بر دوام بیشتر وزن کمتری هم داشته باشد. در قسمت کناری Skirt های به کار رفته در زیر در هم از جنس فیبر کربن ساخته شده است. کاپوت خودرو هم با الهام گیری از کوروت ZR1 در قسمتی از گلس ساخته شده است, چیزی که در خودرو های موتور عقب بیشتر دیده می شود. رینگ های فابریک خودرو هم با رینگ های کاستوم ADV.1 جایگزین شده اند و 20 اینچ سایز دارند.

مرسدس بنز AMG GT S (6)

این رینگ ها به رنگ قهوه ای مات هستند. در قسمت فنر بندی از فنر های اسپرت H&R استفاده شده است. موتور استاندارد 4 لیتری 8 سیلندر بای توربو در حالت استاندارد 515 اسب بخار قدرت و 670 نیوتن متر گشتاور دارند.

مرسدس بنز AMG GT S (8)

اما تیون جدید PKG و سیستم اگزوز جدید قدرت خروجی موتور را به 622 اسب بخار می رساند. گشتاور هم به 807 نیوتن متر رسیده است. این قدرت از نمونه GT R هم بیشتر است. در این حالت 0 تا 96 کیلومتر این خودرو هم به زیر 3.5 ثانیه می رسد. طبق گزارشات یک نمونه AMG GT Black Series هم تا سال 2020 به سبد محصولات مرسدس بنز اضافه خواهد شد.

مرسدس بنز AMG GT S (9)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

مرسدس بنز G65 به علتی عجیب فراخوانی شد!

یکی از کمیاب ترین سوپر اسپرت های جهان به فروش خواهد رسید/ مرسدس بنز CLK GTR

مرسدس بنز A کلاس ایرودینامیکی ترین ماشین جهان شد

مرسدس بنز T80 / خودرویی که برای شکستن رکورد سرعت ساخته شده بود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی