پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدیران خودرو

مشتری خوش شانس مدیران خودرو ، جایزه MVM110S را تحویل گرفت + عکس

مراسم اهدای جایزه یک دستگاه MVM 110S جشنواره ماه مبارک رمضان توسط مدیران خودرو امروز در نمایندگی افتخار (واقع در محل پارک سوار بیهقی)برگزار شد. جانشین معاون فروش مدیران خودرو گفت: این شرکت با برپایی کمپین های مختلف و اعطای جوایز به دنبال قدردانی از اعتماد مشتریان به محصولات مدیران خودرو و تشویق مشتریان به […]

javankhodro
پنجشنبه - ۱۱ مرداد ۱۳۹۷

مراسم اهدای جایزه یک دستگاه MVM 110S جشنواره ماه مبارک رمضان توسط مدیران خودرو امروز در نمایندگی افتخار (واقع در محل پارک سوار بیهقی)برگزار شد.

جانشین معاون فروش مدیران خودرو گفت: این شرکت با برپایی کمپین های مختلف و اعطای جوایز به دنبال قدردانی از اعتماد مشتریان به محصولات مدیران خودرو و تشویق مشتریان به خرید در بازه های زمانی خاص است.
جواد اکبری با بیان این که این کمپین ها تا اندازه زیادی در ایجاد جذابیت برای خرید موثر بوده اند، تصریح کرد: تا زمانی که اجرای این کمپین ها اثرگذار باشد به برگزاری این کمپین ها ترغیب خواهیم شد. از این رو پیش بینی شده تا پایان تابستان نسبت به برگزاری کمپینی در زمینه خدمات پس ازفروش اقدام کنیم.

اکبری در حاشیه مراسم به خبرنگاران گفت: ظرفیت تولید خودروهای MVM به میزان مطلوب است و امکان ثبت نام و فروش در سایت مدیران خودرو همواره فراهم است. در بازار فعلی، بسیاری از محصولات ام وی ام نظیر X33 از حیث ارزش خرید و قیمت گذاری بی رقیب هستند و می توانند گزینه های خوبی برای انتخاب باشند.

قرعه کشی میان خریداران محصولات ام وی ام در ماه رمضان انجام شده بود که روز 10 مرداد 97 خانواده برنده خوش شانس، خودروی MVM 110S خود را تحویل گرفتند. چندی پیش برندگان سفر به روسیه نیز برای دیدن جام جهانی عازم سفر شدند. مدیران خودرو در اعطای جوایز به مشتریان متعهد است و به موقع اقدام می کند.

بیشتر بخوانید:

مشتری خوش شانس مدیران خودرو ، ام وی ام 110 برنده شد!

تحویل محصولات مدیران خودرو شتاب گرفت

برندگان قرعه کشی سفر به روسیه از شهر مسکو بازدید کردند

محصولات مدیران خودرو به موقع به دست مشتریان می رسند

فینال مسابقات فوتسال باشگاه مشتریان مدیران خودرو برگزار شد

شرکت مدیران خودرو حامی مسابقات تنیس ساحلی جایزه بزرگ مردان کشور

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی