پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

وانت الکتریکی سانگ یانگ (1)

کمپانی سانگ یانگ درصدد ساخت اولین وانت الکتریکی در جهان

کمپانی سانگ یانگ که بخشی از کمپانی هندی Mahindra & Mahindra است قصد دارد در آینده ای نزدیک علاوه بر شاسی بلند های الکتریکی, برای اولین بار وانت الکتریکی هم تولید کند. این وانت بر پایه تکنولوژی شاسی بلند e-SIV ساخته خواهد شد. پیش بینی می شود تا سال 2023 اولین وانت برقی سانگ یانگ […]

ارشیا
شنبه - ۱۳ مرداد ۱۳۹۷

کمپانی سانگ یانگ که بخشی از کمپانی هندی Mahindra & Mahindra است قصد دارد در آینده ای نزدیک علاوه بر شاسی بلند های الکتریکی, برای اولین بار وانت الکتریکی هم تولید کند. این وانت بر پایه تکنولوژی شاسی بلند e-SIV ساخته خواهد شد.

وانت الکتریکی سانگ یانگ (1)

پیش بینی می شود تا سال 2023 اولین وانت برقی سانگ یانگ موسو وارد بازار شود که می تواند اولین وانت برقی بازار هم باشد. این خبر توسط Sungchin Park مدیر بخش برنامه ریزی محصولات سانگ یانگ در کره جنوبی تایید شد. این نمونه از دو موتور الکتریکی و سیستم 4 چرخ متحرک بهره خواهد برد و باتری خودرو قادر خواهد بود با هر بار شارژ 450 کیلومتر مسافت را طی کند. علاوه بر این کمپانی سانگ یانگ چند ماه قبل از یک کانسپت الکتریکی جدید به نام e-SIV رونمایی کرده بود که ششمین کانسپت الکتریکی سانگ یانگ از سال 2010 تاکنون به شمار می آمد. این کانسپت پیشرفته از دوربین ها و رادار های مختلف بهره می برد تا اثباتی بر پیشرفت کمپانی سانگ یانگ در تکنولوژی خودرو های بدون سرنشین و الکتریکی باشد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

Goodyear از طراحی تایرهای مخصوص خودرو برقی خبر می دهد

ایجاد تعمیرگاه های مجاز در مراکز استان ها توسط رامک خودرو

اجرای طرح سرویس تابستانه رامک یدک از انتهای تیر ماه

قیمت جدید رکستون 2018 و کوراندو 2018 اعلام شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی