پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پژو پارس-انباز خودرو

ایران خودرو فارس، 1500 دستگاه پژو پارس ناقص را تکمیل و روانه بازار می کند

در پی اخبار منتشر شده مبنی بر احتکار 1900 دستگاه پژو پارس در انبار ایران خودرو شیراز، شرکت ایران خودرو فارس اعلام کرده در 4 ماهه نخست سال جاری 5 هزار دستگاه پژو پارس تولید و روانه بازار شده و ابتدای تیر ماه سال جاری، به دليل عدم تامين قطعه از سوي برخي قطعه سازان 1500 […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۱۵ مرداد ۱۳۹۷

در پی اخبار منتشر شده مبنی بر احتکار 1900 دستگاه پژو پارس در انبار ایران خودرو شیراز، شرکت ایران خودرو فارس اعلام کرده در 4 ماهه نخست سال جاری 5 هزار دستگاه پژو پارس تولید و روانه بازار شده و ابتدای تیر ماه سال جاری، به دليل عدم تامين قطعه از سوي برخي قطعه سازان 1500 دستگاه پژو پارس با كسري توليد و در پاركينگ اين شركت وجود دارد.

علي كريمي مدير عامل شركت ايران خودرو فارس با بيان اين مطلب گفت: ازابتداي  تيرماه سال جاري به دليل عدم تامين قطعه از سوي برخي قطعه سازان 1500 دستگاه پژو پارس با كسري توليد و در پاركينگ اين شركت وجود دارد.

وي تاكيد كرد: اين خودرو های توليدي در انتظار تامين قطعاتي از جمله كيسه هوا، جلو آمپر و فنر چرخشي هستند.

كريمي تاكيد كرد: براساس تمهيدات اتجام شده از هفته آينده خودرو هاي ناقص توليد شده  به مرور تكميل و به بازار عرضه خواهد شد.

مديرعامل ايران خودرو فارس ضمن ابراز تاسف از اظهارات غيركارشناسي و شتاب زده تصريح كرد: اساسا تمامي اين خودروها در انواع روش هاي فروش و پيش فروش ايران خودرو فروخته شده و احتكار آن بي معناست و ما به دنبال تحويل هر چه زودتر محصولات به مشتريان هستيم.

این در حالی است که روز گذشته سخنگوی سازمان تعزیرات از اختفای ۱۹۰۰ خودرو در انبار ایران خودروی شیراز به‌بهانه نبود قطعات خبر داده بود. سید یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: روز گذشته (شنبه ۱۳ مردادماه سال جاری) گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان فارس به‌همراه نیروی انتظامی و بازرسین سازمان صنعت، معدن و تجارت از کارخانه مونتاژ پژو پارس واقع در شهر شیراز بازرسی به‌عمل آوردند که در بررسی‌های اولیه مشخص شد خط‌های تولید مشغول به فعالیت و مونتاژ هستند و حدود ۱۹۰۰ دستگاه خودرو در محوطه کارخانه پارک شده است.

وی افزود: طی توضیحاتی که توسط مدیرعامل و عوامل اجرایی کارخانه ارائه شد و در بررسی صحت و سقم موضوع که از سوی اکیپ بازرسی به‌عمل آمد، علت عدم عرضه خودروهای مذکور در بازار، کمبود قطعاتی از جمله آمپر، کیسه هوا، رادیوپخش و… بوده که توسط شرکت مرکزی ایساکو تأمین نشده است و باید توسط شرکت مذکور در جهت عرضه در اختیار کارخانه‌های مونتاژ سراسر کشور قرار می‌گرفته که این امر محقق نشده است.

ایران خودرو قیمت جدید محصولاتش را اعلام کرد (مرداد 97)

تولید پژو پارس اتوماتیک در سایت ایران خودرو کرمانشاه

تولید اولین پژو پارس مجهز به موتور TU5 در مازندران

پژو ۳۰۱ در یک قدمی تولید با موتور TU5

توقف تولید تندر۹۰ از سوی ایران خودرو تکذیب شد

نگاهی به دلایل کاهش تولید خودرو در کشور/ وقتی قطعه به اندازه کافی نداریم!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی