پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ب ام و-پرشیا خودرو

تسهیل فراید خرید و فروش خودروهای کارکرده ((ب ام و)) و ((مینی)) توسط پرشیا خودرو

پرشیا خودرو در طرح خرید و فروش خودروهای نو و کارکرده، به افرادی که قصد فروش خودرو ب ام و یا مینی خود با مدل 2013 به بالا را دارند، خدماتی متمایز ارائه می دهد. در طرح سراسری خرید خودروهای ب ام و و مینی، پرشیا خودرو خودروهای با مدل 2013 به بالا با کارکرد […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۱۵ مرداد ۱۳۹۷

پرشیا خودرو در طرح خرید و فروش خودروهای نو و کارکرده، به افرادی که قصد فروش خودرو ب ام و یا مینی خود با مدل 2013 به بالا را دارند، خدماتی متمایز ارائه می دهد.

در طرح سراسری خرید خودروهای ب ام و و مینی، پرشیا خودرو خودروهای با مدل 2013 به بالا با کارکرد حداکثر کارکرد 60.000 کیلومتر را از مالکان خریداری می کند. در این طرح  پرداخت وجه خودرو به مالکان به صورت یک روزه انجام می شود. قیمت این خودروها نیز با قیمت روز بازار محاسبه می شود.

همچنین کلیه فرآیندهای نقل و انتقال خودرو توسط پرشیا خودرو انجام گرفته و مالک خودرو نیازی به طی مراحل رایج نقل و انتقال و مراجعه به مراکز شماره گذاری ندارد.

به این ترتیب، مالکان خودروهای ب ام و و مینی می توانند با آسایش و در کوتاهترین زمان خودروی ب ام و یا مینی خود را به پرشیا خودرو واگذار کرده و بدون اینکه در پروسه های نقل و انتقال خودرو درگیر شوند، بهای آن را در یک روز کاری دریافت کنند.

همچنین امکان خرید خودروهای صفر کیلومتر مینی و ب ام و نیز در کنار مدل های دست دوم مهیا است و این خودروها نیز با قیمت روز و مناسب خریداری می شوند.

در بخش دوم این طرح، فروش خودروهای ب ام و و مینی کارکرده در نظر گرفته شده است. با گارانتی یک تا سه ساله پرشیا خودرو برای این خودروها، خریدار می تواند با اطمینان به سلامت خودرو، اقدام به خرید کند. همچنین جهت رفاه خریداران، خودروها با اقساط تا 24 ماهه به همراه بیمه بدنه عرضه می شوند. یکی از مزایای این طرح، عرضه خودروها با قیمت های کاملا رقابتی است.

همچنین در طرح فروش نیز فرایند نقل و انتقال خودرو به طور کامل توسط پرشیا خودرو انجام می پذیرد و خریدار، خودروی خود را پلاک شده و بدون هیچ مشکلی از محل شرکت دریافت می کند. در طرح فروش نیز همچون طرح خرید، نیازی به حضور خریدار در مراکز نقل و انتقال خودرو نیست.

علاقه مندان جهت اطلاع از جزییات بیشتر خرید و فروش خودروهای ب ام و و مینی می توانند با شماره تلفن 4591 تماس گرفته یا به وب سایت شرکت به آدرس https://persiakhodro.ir مراجعه نمایند.

 

آغاز دور دوم شرایط فروش ویژه تابستانه پرشیا خودرو / خرید ب ام و با پیش پرداخت کمتر

فروش نقدی و اقساطی تعداد محدودی ب ام و ۵۳۰ و ب ام و X1 xDrive25i توسط پرشیا خودرو

شرایط فروش اقساطی محصولات ب ام و توسط پرشیا خودرو اعلام شد (ویژه تابستان 97) + جدول قیمت

تمایز خدمات پس از فروش پرشیا خودرو در بخش تعمیرات بدنه (body shop)

در مرکز خدمات‌‌ پس‌ازفروش‌‌ پرشیا خودرو چه‌ می‌گذرد؟/ گفت و گو با رئیس ارشد خدمات پس‌ از فروش پرشیا خودرو

رقابت ۲ هاچ بک داغ در بازار سرد ایران! / ب ام و 125 یا فولکس گلف GTI ؟

تخلف در واردات خودرو به نام پرشیا خودرو به کام سودجویان

بررسی یک ادعا/ ب ام و آلمان اسناد تسلا موتور را تایید نکرد

تشتی که از بام نیفتاد! / جوسازی نافرجام علیه پرشیا خودرو در مساله واردات غیرقانونی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی