پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کوییک

نمایشگاه خودرو مشهد (۱۰)/ دست پُر سایپا در دومین رویداد خودرویی مهم کشور

گروه خودروسازی سایپا با زیرمجموعه ها و شرکای تجاری خارجی خود در یکی از بزرگ ترین سالن های نمایشگاه خودرو مشهد حضور دارد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رسمی جوان خودرو با ورود به سایت نمایشگاهی مشهد، اولین سالن پیش رویتان، سالنی است که سایپا و شرکت های زیر مجموعه اش محصولات خود را در […]

میلاد میرعابدینی
پنجشنبه - ۱۸ مرداد ۱۳۹۷

گروه خودروسازی سایپا با زیرمجموعه ها و شرکای تجاری خارجی خود در یکی از بزرگ ترین سالن های نمایشگاه خودرو مشهد حضور دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

با ورود به سایت نمایشگاهی مشهد، اولین سالن پیش رویتان، سالنی است که سایپا و شرکت های زیر مجموعه اش محصولات خود را در آن حضور دارند. با ورود به این سالن، ۲ محصول جدید سایپا، یعنی خودرو رهام و کوییک پیش روی بازدیدکنندگان قرار دارند.

کوییک

با ورود به غرفه اصلی که دور تا دور آن را نمایندگی‌های سایپا در شهر مشهد احاطه کرده اند، با انواع محصولات سایپا روبرو هستیم. یک دستگاه رهام در این قسمت قرار گرفته که بازدیدکنندگان می‌‌توانند از نزدیک آن را لمس کنند و بیشتر با این خودرو ملی آشنا شوند.

رهام

از دیگر محصولات پرطرفدار سایپا می توان به ساینا اتوماتیک و کیا سراتو آپشنال اشاره کرد که در نمایشگاه خودرو مشهد حاضر شده اند. یکی از خودروهای جالب این غرفه، یک دستگاه زوتی شاسی بلند است. زوتی شریک تجاری سایپا است و تا کنون مدل z300 یا s300 آن با نام وطنی آریو در کشور عرضه شده است. این ندل شاسی بلند t600 نام دارد و می‌توان پیش بینی کرد که در آینده در سبد محصولات سایپا قرار بگیرد.

از دیگر خودروهایی که در غرفه سایپا جلب توجه می‌کنند، می‌توان به محصولات چانگان، دیگر شریک تجاری سایپا اشاره کرد. چانگان با هاچ بک ایدو ایکس و ۲ مدل شاسی بلند به نمایشگاه خودرو مشهد آمده است. CS35 نیز دیگر محصول سایپا به شمار می رود که چند سالی از حضور آن در بازار می گذرد و در نمایشگاه مشهد پیش روی بازدیدکنندگان قرار دارد.

پارس خودرو و خانواده برلیانس

پارس خودرو به عنوان یکی از مهمترین شرکت های خودروساز کشور، خانواده برلیانس را به مشهد آورده. سری ۲۰۰، سری ۳۰۰ و مدل محبوب کراس از برلیانس های حاضر در نمایشگاه خودرو مشهد هستند.

پارس خودرو-نمایشگاه خودرو مشهد

رنو ساندرو استپ وی نیز دیگر محصول پرطرفدار پارس خودرو به شما می‌رود. خودرویی که قله های کیفیت را فتح کرده و این روزها جهش آنچنانی قیمت را در بازار تجربه کرده است.

 

پیکاپ ریچ جدید در خانواده زامیاد

زامیاد دیگر عضو گروه خودروسازی سایپا است که در نمایشگاه خودرو مشهد حضور دارد. مهمترین محصول غرفه زامیا، پیکاپ ریچ جدید است که پیش از این در پارس خودرو تولید می‌شد و حالا به خط تولید زامیاد آمده است.

پیکاپ ریچ-زامیاد

وانت پادرا، وانت درکا و ون آراد از دیگر خودروهای تجاری سبک زامیاد در این نمایشگاه هستند. همچنین کشنده ایوکو استرالیس به عنوان سنگین ترین عضو خانواده زامیاد نیز در غرفه این شرکت حاضر شده است.

زامیاد-۱

 

سایپا دیزل/ رونمایی از کشنده جدید دانگ فنگ

کمی آن طرف‌تر، سایپا دیزل با خودروهای درشت هیکل و سنگین خود حاضر شده است. کامیون های دانگ فنگ، فوتون و ولوو، از محصولات مهم سایپا دیزل به شمار می‌روند. همچنین روز گذشته و در حاشیه دومین روز برگزاری هجدهمین نمایشگاه خودرو مشهد، سایپا دیزل در جمع مردم و مدیران ارشد سایپا، از نسل جدید کامیون کشنده دانگ فنگ KX480 با مشخصات فنی متمایز و همگام با آخرین فناوری های روز دنیا رونمایی کرد.

سایپا دیزل-۱

نسل جدید کامیون دانگ فنگ KX با بهره مندی از موتور کامینز با قدرت 480 اسب بخار و استاندارد آلایندگی یورو5 ، گیربکس هوشمند 16 دنده اتوماتیک ZF و طراحی زیبای کابین، محصولی مطابق با شرایط آب و هوایی و جغرافیایی ایران است که توسط سایپادیزل به بازار عرضه خواهد شد.

طیف سایپا

در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، سایپا کارگاه مدیریت تجربه مشتریان CEM نیز برگزار کرده که در نوع خود اقدامی جدید و چشمگیر به نظر می رسد. سازه گستر، طیف سایپا و… از دیگر زیر مجموعه های سایپا حاضر در نمایشگاه خودرو مشهد ۹۷ هستند.

 

مدیرعامل سایپا در بازدید از هجدهمین نمایشگاه خودرو مشهد

محسن جهرودی در بازدید از غرفه گروه سایپا در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد گفت: در حال حاضر برای ادامه فعالیت‌های تولیدی خود در سایپا هیچ مشکلی نداریم و با قدرت به حرکت چرخه تولید ادامه می‌دهیم.

وی درباره رفع مشکل كمبود قطعات خودرو گفت: تاکنون هشت‌هزار خودروی ناقص را تکمیل کرده‌ایم و تا پایان مردادماه نيز تمام خودروهایي كه كمبود قطعه دارند را تکمیل و به بازار عرضه می‌کنیم.

محسن جهرودی-نمایشگاه خودرو مشهد

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: امریکا به کشورهای مختلفی که با صنعت خودروسازی ایران همکاری می‌کنند فشار وارد می‌کند تا این همکاری متوقف شود اما هم سایپا و هم ایران‌خودرو تمهیدات لازم را در این خصوص اتخاذ کرده‌اند.

وی افزود: ما در هفته‌های اخیر خودروی رهام را رونمایی کردیم تا نشان دهیم تحریم‌ها هیچ اثری بر روی صنعت خودروسازی نخواهد داشت.

در این بازديد همچنین از کشنده سنگین KX480 تولید جدید شرکت سایپادیزل رونمایی شد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا درباره این محصول هم گفت: این خودرو برخوردار از امکانات و قابلیت‌های روز دنیا است و نیاز بازار را در این بخش پوشش خواهد داد.

وی افزود: این کامیون تحت لیسانس شرکت ولوو طراحی و تولید شده و هم سطح رقبای صاحب‌نام خود است.

به گفته جهرودی گروه سایپا در چند ماه اخیر و با وجود تلاطم در بازار خودرو محصولات خود را به صورت مستمر و مطابق با ظرفیت‌های موجود در این شرکت تولید کرده تا پاسخ‌گوی نیاز بازار باشد.

 

نمایشگاه خودرو مشهد (۹)/ محصولات پرطرفدار ایران خودرو در مشهد به خط شدند

نمایشگاه خودرو مشهد (8)/ رهام گل سرسبد غرفه نارنجی پوشان

نمایشگاه خودرو مشهد (۷)/ هجدهمین دوره با حضور ۱۳۰شرکت آغاز به کار کرد

نمایشگاه خودرو مشهد (6)/ دورهمی خودروهای کلاسیک و آفرود در (( مشهد کلاسیکا ))

نمایشگاه خودرو مشهد (5)/ برای بازدید از نمایشگاه خودرو مشهد آنلاین ثبت نام کنید + جزییات

نمایشگاه خودرو مشهد (4)/ جزییات برگزاری و رونمایی از نماد نمایشگاه خودرو مشهد 97 (فیلم)

نمایشگاه خودرو مشهد (۳) / جزییات برگزاری و رونمایی از نماد هجدهمین دوره نمایشگاه خودرو مشهد

نمایشگاه خودرو مشهد (2)/ مشکلات حریف دومین رویداد مهم خودرویی نشدند

نمایشگاه خودرو مشهد (1)/ حضور حداکثری ایران خودرو و سایپا در هجدهمین دوره

برگ برنده نارنجی پوشان در نمایشگاه خودرو شیراز/ سایپا رهام با پلت فرم کاملا ایرانی به میدان آمد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی