پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تست درایو بیسو

نمایشگاه خودرو مشهد (۱۱)/ بیسو T5 و T3 مسافرانی از چین در نمایشگاه مشهد

سیف خودرو با حضور در هجدهمین نمایشگاه خودرو مشهد، از ۲ محصول جدیدش رونمایی کرد. خودروهای بیسو T5 و T3 در سبد محصولات سیف خودرو قرار دارند و در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده اند. یکی از نکات عجیب در حاشیه حضور سیف خودرو در نمایشگاه خودرو مشهد، امکان تست درایو خودروهای این شرکت […]

میلاد میرعابدینی
پنجشنبه - ۱۸ مرداد ۱۳۹۷

سیف خودرو با حضور در هجدهمین نمایشگاه خودرو مشهد، از ۲ محصول جدیدش رونمایی کرد. خودروهای بیسو T5 و T3 در سبد محصولات سیف خودرو قرار دارند و در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده اند.

یکی از نکات عجیب در حاشیه حضور سیف خودرو در نمایشگاه خودرو مشهد، امکان تست درایو خودروهای این شرکت و نمایش آن ها پیش از رونمایی بود! البته باید این نکته را که سیف خودرو محصولات اش را در اختیار بازدیدکنندگان قرارداده تا امکان رانندگی با آن ها را بسنجند، به فال نیک گرفت. اما نکته عجیب تر ماجرا اینجاست که سیف خودرو برای تست درایو، ۲۵۰۰ تومان از متقاضیان دریافت می کند!

بیسو T5 و بیسو T3 در نخستین روز نمایشگاه خودرو مشهد، با حضور شهردار مشهد و برگزارکنندگان نمایشگاه رونمایی شدند.

خودروهای بیسو در خط تولید شرکت مرتب ساخته می‌شوند. شرکتی که سال‌ها پیش وظیفه ساخت و مونتاژ بعضی از محصولات سانگ یانگ را بر عهده داشت.

سیف خودرو-بیسو

کراس اوور بیسو T5 از مدل T3 بزرگ‌تر و قدرتمندتر است. این خودرو چینی ۴۷۱۵ میلی‌متر طول، ۱۸۳۰ میلی‌متر عرض و ۱۷۸۸ میلی‌متر ارتفاع دارد. بیسو T5 به پیشرانه ۴ سیلندر توربوشارژ مجهز شده. پیشرانه‌ای ۱.۵ لیتری که می‌تواند ۱۵۰ اسب بخار قدرت تولید کند. یک گیرباکس ۸ دنده اتوماتیک نیز با این پیشرانه جفت می‌شود.

پیشرانه بیسو T5 با استاندارد آلایندگی یورو۵ ساخته می‌شود و نیروی پیشرانه تنها به دیفرانسیل جلو قابل انتقال است. این کراس اوور چینی با ۲ تیپ HONOUR و EX عرضه می‌شود که مدل EX از سطح امکانات بالاتری برخوردار است.

سیف خودرو-بیسو

دیگر محصول سیف خودرو، بیسو T3 است که پیشرانه کوچکتر و ابعاد جمع و جورتری دارد. طول این مدل ۴۳۵۰ میلی‌متر، عرض آن ۱۸۲۵ میلی‌متر و ارتفاع آن ۱۶۸۵ میلی‌متر است. بیسو T3 به پیشرانه ۱.۳ لیتری توربوشارژ مجهز شده که ۱۳۳ اسب بخار قدرت و ۱۸۵ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. سیف خودرو این کراس اوور چینی را در ۳ تیپ کامفورت، لاکچری و EX عرضه می‌کند. مدل کامفورت به گیرباکس ۵ دنده دستی مجهز شده و ۲ تیپ دیگر از گبربکس CVT بهزه می‌برند.

بیسو T3

هنوز قیمتی برای این خودروها اعلام نشده است. بیسو T3 در کلاس خودروهایی مثل جک S3، هایما S5 و چانگان CS35 قرار می گیرد و مدل T5 رقیبی برای بی وای دی S6, هایما S7 و جک S5 به شمار می‌رود.

 

نمایشگاه خودرو مشهد (۱۰)/ دست پُر سایپا در دومین رویداد خودرویی مهم کشور

نمایشگاه خودرو مشهد (۹)/ محصولات پرطرفدار ایران خودرو در مشهد به خط شدند

نمایشگاه خودرو مشهد (8)/ رهام گل سرسبد غرفه نارنجی پوشان

نمایشگاه خودرو مشهد (۷)/ هجدهمین دوره با حضور ۱۳۰شرکت آغاز به کار کرد

نمایشگاه خودرو مشهد (6)/ دورهمی خودروهای کلاسیک و آفرود در (( مشهد کلاسیکا ))

نمایشگاه خودرو مشهد (5)/ برای بازدید از نمایشگاه خودرو مشهد آنلاین ثبت نام کنید + جزییات

نمایشگاه خودرو مشهد (4)/ جزییات برگزاری و رونمایی از نماد نمایشگاه خودرو مشهد 97 (فیلم)

نمایشگاه خودرو مشهد (۳) / جزییات برگزاری و رونمایی از نماد هجدهمین دوره نمایشگاه خودرو مشهد

نمایشگاه خودرو مشهد (2)/ مشکلات حریف دومین رویداد مهم خودرویی نشدند

نمایشگاه خودرو مشهد (1)/ حضور حداکثری ایران خودرو و سایپا در هجدهمین دوره

برگ برنده نارنجی پوشان در نمایشگاه خودرو شیراز/ سایپا رهام با پلت فرم کاملا ایرانی به میدان آمد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی