پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فولکس واگن کمپر (8)

خانه متحرک فولکس واگن/ Grand California کمپر جدید فولکس

فواکس واگن اخیرا با معرفی کمپر 6 متری جدید خود با نام Grand California به همگان اثبات کرده است که در ساخت کمپر ها پرچمدار است. این کمپر جدید به نوعی یک خانه کامل به حساب می آید و تجیهزاتی همچون حمام و دستشویی, گاز, سینک و … را داراست. این خودرو بر پایه نمونه […]

ارشیا
شنبه - ۲۰ مرداد ۱۳۹۷

فواکس واگن اخیرا با معرفی کمپر 6 متری جدید خود با نام Grand California به همگان اثبات کرده است که در ساخت کمپر ها پرچمدار است. این کمپر جدید به نوعی یک خانه کامل به حساب می آید و تجیهزاتی همچون حمام و دستشویی, گاز, سینک و … را داراست.

فولکس واگن کمپر (3)

این خودرو بر پایه نمونه کرفتر ساخته شده اما جادار تر است. سقف خودرو هم بلند تر شده است تا فضای کافی برای قرار گیری تخت ایجاد شود. آپشن های مختلفی برای بدنه همچون سیستم تهویه سقف, سایه بان های مخصوص, پنل سولار برای نور خورشید و پایه دوچرخه در نظر گرفته شده است. اما بدون شک بهترین قسمت فولکس واگن کمپر Grand California فضای داخلی است. برای کابین خودرو از رنگ سفید استفاده شده است. این خودرو به صورت پایه از دو تخت خواب بهره می برد اما آپشن تخت بالایی برای کودکان هم قابل سفارش خواهد بود.

فولکس واگن کمپر (5)

اگر قصد غذا درست کردن هم داشته باشد یک گاز مخصوص برای آشپزی در نظر گرفته شده است. هم چنین برای خنک نگه داشتن خوراکی ها هم یک یخچال با گنجایش 70 لیتر در فضای کابین قرار دارد. یک میز ناهار خوری 4 نفره هم در کابین خودرو تعبیه شده است تا مسافران از غذا خوردن لذت ببرند. در این خودرو یک حمام با قابلیت پرتابل شدن هم قرار گرفته است که هم آب سرد و هم آب گرم دارد. هنوز اطلاعات دقیقی از موتور این نمونه در دست نیست اما سیستم 4 چرخ متحرک به صورت آپشنال قابل سفارش است.

فولکس واگن کمپر (4)

احتمال زیاد پیشرانه این خودرو 4 سیلندر توربو دیزل با قدرتی بین 104 تا 161 اسب بخار خواهد بود. برای سهولت در رانندگی انواع و اقسام سیستم های راهنمای رانندگی هم برای این خودرو در نظر گرفته شده است. سیستم ترمز گیری هوشمند, راهنمای خط ها, راهنمای نقطه کور, راهنمای پارک و کروز کنترل سازگار از جمله این آپشن ها است. اولین نمونه های این کمپر در سال 2019 وارد بازار می شوند. نکته جالب اینجاست که بر خلاف اسم این خودرو, کمپر گرند کالیفورنیا در آمریکا فروخته نخواهد شد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

اعتیاد به گلف / مردی که مالک 114 نمونه از فولکس واگن گلف است!

رقابت ۲ هاچ بک داغ در بازار سرد ایران! / ب ام و 125 یا فولکس گلف GTI ؟

فولکس واگن الکتریکی باز هم رکورد شکست!

مقابله به مثل اتحادیه اروپا در برابر تصمیم های آمریکا/ اروپا برای خودروهای آمریکایی عوارض گمرکی وضع می کند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی