پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مرسدس بنز برابوس (8)

مرسدس بنز G کلاس تیونینگ برابوس معرفی شد

تیونر برابوس به تیونینگ کردن مدل های مختلف مرسدس بنز معروف است. از مدل های کوپه گرفته تا کانورتیبل و حتی شاسی بلند. نمونه ای که امروز به آن خواهیم پرداخت هم یک SUV بنز G کلاس است. خودرویی که نه تنها از نظر فنی قوی تر شده است، بلکه تغییرات ظاهری متعددی را شامل […]

ارشیا
سه شنبه - ۲۳ مرداد ۱۳۹۷

تیونر برابوس به تیونینگ کردن مدل های مختلف مرسدس بنز معروف است. از مدل های کوپه گرفته تا کانورتیبل و حتی شاسی بلند. نمونه ای که امروز به آن خواهیم پرداخت هم یک SUV بنز G کلاس است. خودرویی که نه تنها از نظر فنی قوی تر شده است، بلکه تغییرات ظاهری متعددی را شامل شده است.

مرسدس بنز برابوس (5)

اول از همه موتور 4 لیتری 8 سیلندر این خودرو اکنون ارتقا یافته است. قدرت موتور از 416 اسب به 493 اسب بخار رسیده است. گشتاور هم از 450 پوند بر فوت به 524 پوند رسیده است. اکنون 0 تا 96 کیلومتر این خودرو هم به 5.7 ثانیه رسیده است. موتور خودرو گارانتی 3 ساله با 62 هزار مایل مسافت، دارد. بدنه خودرو کاملا به رنگ مشکی رنگ آمیزی شده است و تغییراتی هم شامل شده است.

مرسدس بنز برابوس (5)

جلوپنجره خودرو هم بصورت مخصوص توسط برابوس طراحی شده است. رینگ های این نمونه هم در سایز های 20 تا 23 اینچی قابل سفارش خواهد بود. کاپوت مرسدس بنز G کلاس برابوس از جنس فیبر کربن ساخته شده است.

مرسدس بنز برابوس (7)

در قسمت عقبی هم یک اسپویلر فیبر کربنی قرار گرفته است تا خودرو ظاهر فانتزی تری داشته باشد. در قسمت داخلی برابوس از قطعات فیبر کربنی،چرم صندلی مخصوص، چوب و پدال های آلومینیمی استفاده کرده است. برابوس بعدا علاوه بر مدل G500 فعلی، به سراغ مدل قدرتمند G63 هم خواهد رفت.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی 

مرسدس بنز E63 S واگن تیونینگ G Power/ گرگی در لباس بره

قصر متحرک مرسدس بنز / G63 لیموزین ضد گلوله

مشتریان مرسدس بنز حق فروختن خودرویشان را ندارند!/ قانون جدید برای نمونه Project one

مرسدس بنز AMG GT S با رژیم فیبر کربن!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی