برگزاری دوره های مشتری مداری در شبکه نمایندگی های ایران خودرو

شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو ، دوره‌های نوین آموزشی «مشتری مداری» را برای مدیران نمایندگی‌های مجاز برگزار می‌کند.

این دوره‌ها با هدف شناسایی نیازهای جدید مشتریان از خدمات پس از فروش در کنار سایر اقدامات این شرکت برگزار می‌شود. در این برنامه با الگو قرار دادن شرکت‌های موفق بین‌المللی، داخلی و نمایندگی‌های دارای رتبه یک در شاخص رضایت مشتری، نقاط قوت آن‌ها برای سایر نمایندگی‌ها تشریح و مزایای افزایش امتیاز این شاخص تبیین می‌شود.

به گفته معاون خدمات پس از فروش این شرکت، افزایش رضایت مشتریان، به عنوان اولین هدف شرکت ایساکو به عنوان متولی خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران خودرو ، تعریف شده و پیشرفت شرکت ایساکو با افزایش این امتیاز صحه‌گذاری می‌شود.

شهریار سلطانی در این‌باره افزود: سرفصل‌های این دورها، شامل آشنایی با روش اجرای رضایت‌سنجی از مشتریان و كلیه طرح‌های ارتقاء نمایندگی، بررسی عوامل تاثیرگذار بر رضایت مشتریان، تحلیل اطلاعات نظرسنجی‌های صورت گرفته از مشتریان، شناخت کامل از نحوه اجرا و تأثیر پیگیری مشتری پس از خروج از نمایندگی، اطلاع‌رسانی آخرین تغییرات در اجرای فرآیند نظرسنجی و روش‌های مشتری مداری است.

گزارش خودرو

وی در پایان گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، این دوره‌ها برای تمام نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو برگزار خواهد شد.

 

جلوگیری ایران خودرو از قطعی برق 500 هزار خانوار

ثبت نام 274 هزار نفردرطرح هاي فروش و پيش فروش محصولات ايران خودرو

جبران تاخیر در تحویل خودروهای ثبت نامی اولویت نخست ایران خودرو

اطلاع رسانی مراحل پذیرش تا ترخیص خودرو توسط پیامک به مشتریان ایران خودرو

مهمترین دلایل نارضایتی مشتریان از خدمات پس از فروش خودرو چیست؟

ایساکو تعمیرگاه تخصصی بهنام آمیکو مدیران خودرو کرمان موتور>

اتو خسروانی

نظر شما !!