پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مرسدس بنز AMG GT3 (6)

مرسدس بنز AMG GT3 صفر کیلومتر به فروش خواهد رسید

در ماه آوریل سال 2015 کمپانی مرسدس بنز برای کمک به خیریه یک نمونه مرسدس بنز SLS مسابقه ای را به فروش رساند. این نمونه صدمین خودروی مسابقه ای مرسدس بنز بود که با قیمت 250 هزار یورو فروخته شد. اما اکنون در آگوست 2018 مرسدس قصد دارد با فروختن یک نمونه AMG GT3 به […]

ارشیا
یکشنبه - ۲۸ مرداد ۱۳۹۷

در ماه آوریل سال 2015 کمپانی مرسدس بنز برای کمک به خیریه یک نمونه مرسدس بنز SLS مسابقه ای را به فروش رساند. این نمونه صدمین خودروی مسابقه ای مرسدس بنز بود که با قیمت 250 هزار یورو فروخته شد. اما اکنون در آگوست 2018 مرسدس قصد دارد با فروختن یک نمونه AMG GT3 به خیریه کمک کند.

مرسدس بنز AMG GT3 (1)

این خودرو هیچ گاه در مسابقه ای شرکت نکرده است اما اکنون در حراجی Monterey به نمایش در خواهد آمد. این خودرو به مناسبت تولد 50 سالگی AMG ساخته شده است و قیمتی بین 400 تا 600 هزار دلار برای آن در نظر گرفته شده است. این خودرو از یک موتور 6.3 لیتری 8 سیلندر با 641 اسب بخار قدرت بهره می برد که از هیچ کدام از محدودیت های فدراسیون جهانی را شامل نمی شود.

مرسدس بنز AMG GT3 (2)

رینگ های AMG GT3، 18 اینچ سایز دارند. قدرت موتور هم بوسیله گیرباکس 6 سرعته سکوئنشال انتقال می یابد. یکی از دلایلی که این نمونه را نسبت به سایر مدل های AMG GT3 متمایز می سازد، رنگ کرومی بدنه است. بدین ترتیب بدنه شفافیت بالایی دارد و قطعات فیبر کربنی هم دیده می شوند. سیستم اگزوز فاقد منبع است و بدین ترتیب راننده می تواند از صدای موتور 8 سیلندر این خودرو لذت ببرد.

فضای داخلی انبوهی از قطعات فیبر کربنی را شامل می شود تا وزن کمتری داشته باشد. کمپانی مرسدس بنز به ازای هر 1 کیلومتر مسافت طی شده توسط خودرو های مسابقه ای AMG GT3 مبلغ 1 یورو را به سازمان خیریه کمک می کند. این سازمان جهت کمک به کودکان ناتوان پایه گذاری شده است و اکنون کمپانی مرسدس بنز برای کمک به این سازمان،AMG GT3 مسابقه ای را به فروش می رساند.

مرسدس بنز AMG GT3 (5)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

مرسدس بنز گالوینگ 1.9 میلیون دلاری در آلمان دزدیده شد!

مرسدس بنز E63 S واگن تیونینگ G Power/ گرگی در لباس بره

قصر متحرک مرسدس بنز / G63 لیموزین ضد گلوله

مرسدس بنز AMG GT S با رژیم فیبر کربن!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی