پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مرسدس بنز AMG رودسترGT R (9)

نسخه رودستر مرسدس بنز AMG GT R شکار شد

سری محصولات AMG GT مرسدس بنز را می توان از متنوع ترین محصولات این کمپانی نامید. GT کوپه و رودستر، GT C کوپه و رودستر، GT S کوپه و GT R کوپه از محصولات سری AMG GT هستند. اکنون یک فرزند جدید به خانواده GT ها با نام GT R رودستر معرفی شده است. نمونه […]

ارشیا
دوشنبه - ۲۹ مرداد ۱۳۹۷

سری محصولات AMG GT مرسدس بنز را می توان از متنوع ترین محصولات این کمپانی نامید. GT کوپه و رودستر، GT C کوپه و رودستر، GT S کوپه و GT R کوپه از محصولات سری AMG GT هستند. اکنون یک فرزند جدید به خانواده GT ها با نام GT R رودستر معرفی شده است. نمونه ای که قوی ترین محصول رودستر حال حاضر مرسدس بنز به حساب می آید.

مرسدس بنز AMG رودسترGT R (11)

کمپانی مرسدس بنز با هدف گسترش دادن سبد محصولات AMG GT نمونه GT R رودستر را ساخته است. این خودرو هم اکنون زیر پوششی مخصوص در حال تست شدن است. این خودرو ظاهری شبیه به مدل GT R کوپه دارد و به راحتی قابل شناسایی است. در قسمت پشتی این بار به جای بال عقب تنظیم شونده از یک بال عقب ثابت استفاده شده است تا خودرو در سرعت های مختلف پایداری قابل قبولی داشته باشد.

مرسدس بنز AMG رودسترGT R (8)

جلوپنجره ظاهری تهاجمی به خودرو بخشیده است. از دیگر تغییرات ظاهری می توان به دیفیوزر عقب، ترمز های کربن سرامیکی و جلوپنجره Panamericana اشاره کرد. زیر کاپوت، همان موتور تویین توربو 4 لیتری 8 سیلندر قرار گرفته است. این موتور 585 اسب بخار قدرت و 516 پوند بر فوت گشتاور تولید می کند. با این قدرت 0 تا 96 کیلومتر این خودرو در مدت 3.6 ثانیه طی می شود و سرعت نهایی 315 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

مرسدس بنز AMG رودسترGT R (7)

مرسدس بنز AMG GT R در سال 2016 معرفی شد و اکنون نمونه رودستر معرفی خواهد شد. پیش بینی می شود آخرین سرباز تیم AMG GT نمونه GT R Black Series باشد. این خودرو احتمالا تا سال 2020 معرفی خواهد شد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

مرسدس بنز AMG GT3 صفر کیلومتر به فروش خواهد رسید

مرسدس بنز گالوینگ 1.9 میلیون دلاری در آلمان دزدیده شد!

مرسدس بنز G کلاس تیونینگ برابوس معرفی شد

مرسدس بنز E63 S واگن تیونینگ G Power/ گرگی در لباس بره

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی