پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

واردات پورشه

انتقاد تند یک نماینده مجلس به تخصیص ارز دولتی به واردات خودروهای لوکس

یک نماینده مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سیاست های دولت اظهار داشت: اساسا چرا باید به خودروهای لوکس ارز دولتی پرداخت شود، در حالی که کشور نیازهای مهم تری دارد. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ احمد علی کیخا نماینده مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نحوه عملکرد دولت در مدیریت بحران اقتصادی […]

هادی سیانکی
یکشنبه - ۴ شهریور ۱۳۹۷

یک نماینده مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سیاست های دولت اظهار داشت: اساسا چرا باید به خودروهای لوکس ارز دولتی پرداخت شود، در حالی که کشور نیازهای مهم تری دارد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

احمد علی کیخا نماینده مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نحوه عملکرد دولت در مدیریت بحران اقتصادی گفت: نمی توان با دستور بازار را تنظیم کرد چراکه قیمت ها را در بازار عرضه و تقاضا تعیین می کند و این موضوع که چه میزان کالا در بازار تولید و عرضه و به بازار وارد می شود، تقاضا چه میزان است، توسط بازار مشخص می شود

وی افزود: مشکل بازار عدم ثبات در اتخاذ سیاست های مناسب توسط دولت است.سیاست های دولت با واقیعیات منطبق نیست و عده ای در این شرایط سوء استفاده می کنند و در صدد سودجویی هستند واز عرضه کالا خودداری می کنند به همین دلیل قیمت ها افزایش می یابد.

کیخا تصریح کرد: در شرایط فعلی واردکنندگان براین باورند که اگر این موادی را که وارد کرده اند به تولید اختصاص دهند باید پس از این با قیمت بالاتری همین مواد را تهیه کنند، لذا از عرضه این مواد خودداری می کنند.

این نماینده مجلس با انتقاد از بازار خودرو و واردات آن اظهار داشت: وزیر صنعت می گوید کسانی که با ارز دولتی خودرو وارد کرده اند باید با همان قیمت ارائه دهند، آیا این افراد زمانی که قیمت خودرو افزایش یافته چنین اقدامی انجام می دهند.

وی تاکید کرد: اساسا چرا باید به خودروهای لوکس ارز دولتی پرداخت شود، در حالی که کشور نیازهای مهم تری دارد.

 دود ارز دولتی در چشم واردکنندگان رسمی خودرو و سود آن در جیب دلالان بازار

مواد اولیه تایر سازی مشمول ارز دولتی شد

آغاز تحویل رنوهای خریداری شده با ارز دولتی توسط نگین خودرو

ارائه ارز دولتی به رانندگان ترانزیت درست یا غلط؟

چرا فهرست مونتاژکاران با ارز دولتی از سوی بانک مرکزی منتشر نشد؟

کدام واردکنندگان خودرو ارز دولتی گرفته اند؟

نمایندگان مجلس خواستار انتشار لیست تمامی شرکت های واردکننده با ارز دولتی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی