پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ب ام و Z4 (7)

ب ام و Z4 جدید از راه رسید / معرفی Z4 2019 در نمایشگاه پبل بیچ

سر انجام پس از انتشار اسپای شات ها و رندر های فراوان از نسخه جدید ب ام و Z4، هم اکنون این خودرو در نمایشگاه پبل بیچ آمریکا به نمایش در آمده است. نسخه قدرتمند M40i از یک موتور 3 لیتری 6 سیلندر توربو بهره می برد که به این خودرو توان رسیدن به سرعت […]

ارشیا
یکشنبه - ۴ شهریور ۱۳۹۷

سر انجام پس از انتشار اسپای شات ها و رندر های فراوان از نسخه جدید ب ام و Z4، هم اکنون این خودرو در نمایشگاه پبل بیچ آمریکا به نمایش در آمده است. نسخه قدرتمند M40i از یک موتور 3 لیتری 6 سیلندر توربو بهره می برد که به این خودرو توان رسیدن به سرعت 100 کیلومتر از حالت سکون را، تنها در 4.4 ثانیه می دهد.

ب ام و Z4 (2)

اما فروش این نمونه چند ماه دیگر آغاز می شود. فروش مدل Z4 30i از پاییز سال 2019 آغاز می شود، در حالی که نسخه جذاب تر M40 تا اواخر سال 2019 وارد بازار خواهد شد. نسخه M40 از موتور توربوشارژ خطی 6 سیلندر بهره می برد که در مدل های اروپایی 335 اسب بخار قدرت تولید می کند.

ب ام و Z4 (10)

به احتمال زیاد مدل های بازار آمریکا قدرت بیشتری تولید خواهند کرد. از آپشن های به کار رفته در ب ام و Z4 جدید می توان به ضربه گیر های سازگار، ترمز های اسپرت M  و دیفرانسیل الکترونیکی جدید اشاره کرد. ب ام و هنوز اطلاعات دقیق Z4 را اعلام نکرده است و برای انتشار این اطلاعات باید تا 18 سپتامبر صبر کنیم. در چهره Z4 جدید تغییرات زیادی را شاهد هستیم.

ب ام و Z4 (4)

جلوپنجره و چراغ ها طراحی متفاوتی را تجربه کرده اند. سقف خودرو این بار از نوع Soft Top است و رینگ ها هم با سایز 19 اینچ طراحی شده اند. در قسمت عقبی چراغ ها کشیده تر شده اند و شباهت زیادی به مدل سری 8 ب ام و دارند. در قسمت عقب دو ورودی هوا بر روی سپر قرار گرفته است که ظاهر جذابی دارند.

ب ام و Z4 (1)

هم چنین یک اسپویلر جدید هم بر روی صندوق قرار گرفته است. در قسمت کابین هم از سیستم های دیجیتالی بسیاری استفاده شده است. کیلومتر شمار اکنون به صورت دیجیتالی در آمده است و پنل Instrument هم شامل یک مانیتور بزرگ می شود. سیستم صوتی Harman Kardon هم از دیگر نکات قابل توجه Z4 است.

ب ام و Z4 (11)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

ب ام و M7 ساخته خواهد شد/ شاسی بلند 600 اسب بخاری باواریا

پرشیا خودرو ب ام و ها را پلاک شده تحویل می دهد/ فروش فوری خودروهای ب ام و آغاز شد

تخلف در واردات خودرو به نام پرشیا خودرو به کام سودجویان

فروش نقدی و اقساطی تعداد محدودی ب ام و ۵۳۰ و ب ام و X1 xDrive25i توسط پرشیا خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی